LAKIERY HYBRYDOWE SEMILAC

09:29

Witajcie moi kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować moje nowe Lakiery hybrydowe marki Semilac, które zakupiłam już jakiś czas temu w mojej ulubionej perfumerii internetowej Iperfumy.pl w cenie 29.00 zł/szt. 


Lakiery zostały umieszczone w szklanych buteleczkach o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność jednego lakieru wynosi 7 ml. Konsystencja idealnie gęsta. Kolorki, które wybrałam to :

002 Delicate French 
026 My Love
031 Black Diamond 
039 Sexy Red
094 Pink Gold
123 Szeherezada


Moja kolekcja ciągle się powiększa, ponieważ lakiery hybrydowe marki Semilac zdobyły moje zaufanie jak i zaufanie moich klientek. Duża gama kolorystyczna pozwala na wszelkie kombinowanie z wzorkami oraz barwami. Moje paznokcie wyglądają za każdym razem obłędnie. Liczy się jakość i wydajność a to marka Semilac zdecydowanie posiada.


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ wydajne i trwałe 
+ szeroka gama kolorystyczna 
+ precyzyjny pędzelek 
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ atrakcyjna i przystępna cena 

Minusy :
- brak 


Kilka słów o firmie : 
Nasz świat to kolory. Wiecznie myślimy o niebieskich migdałach. Są wśród nas specjaliści od czarnego humoru i białe kruki. Nie posyłamy nikogo na zieloną trawkę. Czujemy dużo. Chcemy więcej. To my stworzyliśmy markę Semilac, a nie ona nas. Dlatego dzisiaj stanowi ona synonim młodzieńczej energii, empatii i kolorowych produktów do stylizacji paznokci. Takie rzeczy same się nie dzieją. Tym trzeba się cieszyć. To trzeba nosić w swoim szkarłatnym sercu! Myślimy na kolorowo 24h/7. Jesteśmy entuzjastami wszystkiego co piękne, a inspiracji dla naszych działań poszukujemy w Was! W codziennej działalności przyświeca nam jedna podstawowa zasada - traktować innych tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani. I to dlatego dajemy radę! Marka Semilac należy do firmy Nesperta sp. z o.o. Jednej z wiodących firm na rynku produktów do stylizacji paznokci w Polsce.


Zachęcam Was kochani do obserwowania jak i komentowania mojego bloga. 
Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia. Buziaki :***


 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Minusem może być to, że potrafią uczulać.
    U mnie na szczęście wszystko jest okey,ale u siostry wystąpiło swędzenie palców.

    A co do kolorków to bardzo ładne.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. same kultowe semilaci <3 ja teraz zamówiłam kilka z kolekcji Margaret

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE