FARMONA HERBAL CARE HOPS ODŻYWKA W SPRAYU BEZ SPŁUKIWANIA DO ZWIĘKSZENIA OBJĘTOŚCI

09:12

Witajcie moi kochani :)

Dawno mnie tutaj nie było, ale wracam do Was z podwójną dawką energii. Dużo się u mnie działo i będzie działo się jeszcze więcej, ale o tym w innym poście. W dzisiejszym wpisie chciałabym Wam zaprezentować mój ostatni HIT, którym jest Odżywka w sprayu bez spłukiwania dla zwiększenia objętości marki Farmona z serii Herbal Care. Zakupiłam ją jakiś czas temu w mojej ulubionej perfumerii internetowej Iperfumy.pl w cenie 8.00 zł. 


Odżywka została umieszczona w plastikowej butelce o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu wynosi 200 ml. Konsystencja wodnista o przyjemnym i delikatnym zapachu chmielu. Aplikacja bardzo łatwa i szybka. Włosy po zastosowaniu stają się podatniejsze na rozczesywanie. Są miękkie i przyjemne w dotyku. Odżywka odpowiednio nawilża i nadaje objętości włosom. Moim zdaniem nr 1 w mojej łazience !! 


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność 
+ wydajna i trwała 
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ przyjemny zapach 
+ idealna konsystencja
+ włosy łatwiej się rozczesują 
+ są miękkie i przyjemne w dotyku 
+ nawilża i nadaje objętość 
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ szeroka dostępność 

Minusy :
- brak 


Kilka słów o firmie :
Spółka Farmona Natural Cosmetics Laboratory została założona w 1997 roku w Krakowie. Jej bogata oferta obejmuje ponad 450 preparatów kosmetycznych, które dzięki swojej wysokiej skuteczności i bezpieczeństwu cieszą się dużą popularnością wśród klientów. Należy dodać, że Farmona prowadzi również luksusowy hotel Business & SPA. Farmona kładzie ogromny nacisk na badania i rozwój. Wszystkie kremy, szampony, żele pod prysznic i inne produkty tej marki są wytwarzane na podstawie najnowszych osiągnięć z dziedziny dermatologii, farmacji i innych nauk. Kosmetyki Farmona wykorzystują wspaniałe właściwości roślin. Zawierają ekstrakty z kasztanowca, nagietka lekarskiego, zielonej herbaty, wanilii, liści oliwnych i innych roślin. Wybór składników poddany jest bardzo surowym kryteriom - Farmona była pierwszą tego rodzaju polską firmą, która wdrożyła normy GMP (Good Manufacturing Practice). Produkty Farmona stały się z biegiem czasu synonimem efektywności, innowacji i bezkompromisowej jakości. O ich wyjątkowości świadczy również fakt, że mogą się pochwalić wieloma prestiżowymi nagrodami (na przykład European Medal czy Golden Crocus Award). Marka Farmona z pewnością zainteresuje każdego, kto marzy o pięknie i zdrowiu, jest wymagający i nie zadowala się byle czym.


 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Jeszcze nic z tej linii nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo pozytywnych komentarzy czytałam na temat produktów tej firmy ... chyba w końcu muszę się też skusić i coś przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja muszę sobie sprawić jakąś odżywkę z atomizerem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE