ŻELE CANNI - 12 SZT.

09:30

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Żele kolorowe marki Canni, które zakupiłam na allegro w cenie ok. 50.00 zł za 12 szt. Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z jakości i trwałości tych produktów. 


Żele zostały umieszczone w plastikowych pojemniczka o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność jednego słoiczka wynosi 5 ml. Konsystencja idealnie gęsta o mocno na pigmentowanych kolorach. Jakość jest na prawdę rewelacyjna !! Aplikacja bardzo szybka i prosta. Stosuje je się tak samo jak lakier hybrydowy tyle, że zamiast niego nakładamy dwie warstwy kolorowego żelu. Cena jest bardzo atrakcyjna i przystępna. Polecam z całego serduszka. Niektóre kolory kryją już po pierwszej warstwie, inne po dwóch mają już pełne krycie. 


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowań
+ duża pojemność 
+ wydajne i trwałe 
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ piękne, żywe i mocno na pigmentowane kolory 
+ super gęsta konsystencja 
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ rewelacyjne krycie już po jednej warstwie
+ dostępność 

Minusy :
- brak 


Zachęcam do komentowania jak i obserwowania bloga :)
Buziaki :****


 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. A jak jest z ich ściąganiem? Normalnie jak lakiery się ściąga removerem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lakiery hybrydowe ściągam acetonem :) żeli jeszcze nie ściągałam, ale jak ściągnę dam znać.

      Usuń
    2. W takim razie czekam na informację ;) Bo zawsze mnie to zastanawiało, i dlatego też nigdy się na nie nie skusiłam ;)

      Usuń
    3. gdy będzie wszystko wiadomo koniecznie poinformuję :)

      Usuń
    4. aceton świetnie sobie radzi ze ściąganiem żeli canni :)

      Usuń
  2. Ale ładne kolory wybrałaś.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na info odnośnie ściągania ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aceton świetnie sobie radzi ze ściąganiem żeli canni

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE