UCZULENIE NA LAKIERY HYBRYDOWE MARKI SEMILAC ??

14:39

Witajcie kochani :)

Dzisiejszy post będzie przestrogą dla niektórych z Was, a szczególnie dla osób, które od dłuższego czasu stosują metodę hybrydową. Moją przygodę z hybrydami zaczęłam ponad pół roku temu i wszystko do tego czasu było ok. Cieszyłam się jak małe dziecko, że w końcu zapuściłam swoje wymarzone, długie i przede wszystkim naturalne paznokcie. Produkty, których używałam to przeważnie lakiery hybrydowe i inne potrzebne akcesoria marki Semilac. Uwielbiałam i nadal uwielbiam tą markę za różnorodność kolorów lakierów oraz za ich jakość. 


Do pewnego momentu wszystko było w porządku, aż na mojej skórze, wokół paznokcia jak i pod paznokciem zaczęły pojawiać się różnego rodzaju zmiany skórne m.in. pęcherze ropne, okropne swędzenie oraz dziwne ranki. Z początku myślałam, że może coś zrobiłam nie tak ale z dnia na dzień było coraz gorzej !! Dużo na temat uczulenia na lakiery hybrydowe nie tylko marki Semilac dowiedziałam się z internetu. Postanowiłam jak najszybciej pozbyć się hybrydy z moich paznokci, ale bez użycia acetonu aby nie pogorszyć sprawy. Wszystko spiłowałam delikatnie pilniczkiem do samego paznokcia. 


Moje paznokcie wyglądały okropnie i nie tylko one !! Skóra cała pokryta ropnymi bąblami, swędziała i bolała niemiłosiernie. Pod opuszkami same mięso na wierzchu - rana na ranie. Postanowiłam wypróbować naparu z rumianku i moczyć paluchy przez jakiś czas. Niestety nie pomogło, ale na jakiś czas czułam delikatną ulgę. W końcu nie wytrzymałam i poszłam do apteki. Aptekarka dała mi maść ( TRIBIOTIC ), którą regularnie używam, moje paznokcie po woli zaczynają wracać do swojego pierwotnego stanu. Piję również wapno aby przyśpieszyć regenerację paznokci. Mam nadzieję, że w końcu pozbędę się tych ropnych bąbli i ran. Paznokcie byłam zmuszona obciąć, gdyż były strasznie słabe i łamały się !! Na razie daję sobie spokój z hybrydami, moje paznokcie muszą odpocząć, ale w niedalekim czasie spróbuję dokładnie odkryć od jakich produktów jestem uczulona. Mam nadzieję, że mi się uda i znajdę odpowiednie produkty hybrydowe, które mnie nie uczulą i będę mogła dalej cieszyć się pięknymi paznokciami. Marzę o tym aby znowu mieć długie paznokcie i nie zrezygnuję z tego tak łatwo, nie poddam się. W kolejnym poście po testach dam Wam znać od jakich produktów najlepiej trzymać się z daleka i czego po prostu unikać. Tymczasem buziaki i do następnego !! 


PS : Marka Semilac jest moją ulubioną marką jeśli chodzi o produkty do manicuru hybrydowego. Jej produkty są na prawdę rewelacyjne i przystępne cenowo także nie zrażajcie się do tej marki przez mój post, lecz warto mieć na uwadze kilka dobrych rad, które przeczytacie powyżej. Nie mam zamiaru oczerniać marki Semilac, gdyż tak na prawdę każdy produkt przeznaczony do manicuru hybrydowego może uczulić. Po prostu uważajcie na siebie !!


 

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Przykry widok, ale myślę, że te zdjęcia uświadomią jak bardzo dużą krzywdę można sobie zrobić produktami kosmetycznymi, niestety sporo się mówi o tych uczuleniach od Semilacu, sama sprawdzałam kiedyś składy i chyba muszę jeszcze raz się im przyjrzeć bo niby nic alergenów tam nie widziałam, a jednak coś w nich musi być. Tribiotic to dobry produkt, mam nadzieje, że stan Twoich paznokci szybko się poprawi a uczulenie zniknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś musi być, podobno kombinowali coś ze składem i dużo osób dostaje uczulenia właśnie od produktów marki Semilac.

      Usuń
  2. Strach używać :/ ja niby korzystam z lakierów Semilac i nic się nie dzieje, ale już nie pierwszy raz czytam o tym, że uczulają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uczulenie może pojawić się po 6-8 miesiącach stosowania produktów przeznaczonych do manicuru hybrydowego

      Usuń
  3. Ja czytałam, że niektóre związki w Semilacu mogą uczulać, ale tylko wtedy gdy nie są utwardzone. A tak się dzieje, gdy używamy niepewnych chińskich lamp, albo starych żarówek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie uczulil hard z semilaca, borykałam sie z tym 3 miesiące, miałam zmiany dookoła paznokci, paznokcie nietknięte. Dookoła pełno ropnych pęcherzyków, swędzących tragicznie, skończyło sie na maści sterydowej, po ktorej mam strasznie wysuszone palce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Pani w aptece mówiła aby nie stosować maści sterydowych . Ogólnie używam tornentiol oraz olejki aby zmiekczyc skórę

      Usuń
    2. Mi Pani w aptece mówiła aby nie stosować maści sterydowych . Ogólnie używam tornentiol oraz olejki aby zmiekczyc skórę

      Usuń
  5. aż nie chce mi się wierzyć, że semilac cię uczulił. jesteś pewna? mnie na przykład kiedyś uczulił aceton

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie również spodkali to samo co Karola 😯 i również firma Semilac

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też po semilac taki sam problem. Dziś byłam u dermatologa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE