MANICURE HYBRYDOWY - WINNA CZERWIEŃ & ZŁOTO

10:03

Witajcie moi kochani :) 

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować kolejną propozycję paznokciową z użyciem klasycznych i eleganckich kolorów. Winna czerwień z dodatkiem złota to moim zdaniem idealne połączenie kolorystyczne. Manicure wykonany na paznokciach naturalnych mojej stałej klientki. 


Produkty, których użyłam do wykonania tej stylizacji :
- baza Semilac 
- lakier hybrydowy Classic Wine 028 Semilac 
- lakier hybrydowy Gold Disco 037 Semilac 
- top Semilac 


Mam nadzieję, że takie połączenie kolorystyczne przypadnie Wam do gustu. Buziaki i do następnego !! 


 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Czerwień=klasyka
    Bardzo często sięgam po ten właśnie odcień, kombinowałam także ze złotem w ten sam sposób lub po prostu drobinki złote na czerwony lakier.

    OdpowiedzUsuń
  2. moja ukochana czerwień semilaca <3 manicure trochę kojarzy mi się ze Świętami hahah

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE