MANICURE HYBRYDOWY - PASTELOWE LOVE

07:02

Witajcie kochani :)

Na zegarkach jeszcze wczesna godzina, a ja już nie śpię od 5.45. Natanek znowu ząbkuje przez co nocki nie są moją ulubioną porą. Nie śpię już od kilku dni, moje drzemki trwają maksymalnie od 2-3 godzin. Jak ja bym chciała aby ten okres w końcu się skończył. Chciałabym położyć się spać o przyzwoitej godzinie i w końcu się wyspać jak należy. Ale jak to mówią pomarzyć - dobra rzecz. Miejmy nadzieję, że w końcu skończy się ten koszmar !! Dziś przygotowałam dla Was bardzo kolorową, pastelową stylizację paznokciową oczywiście na naturalnej płytce. 


Do wykonania tej stylizacji użyłam :
- baza Semilac
- lakier hybrydowy Banana 23 Semilac 
- lakier hybrydowy Strong White 001 Semilac 
- lakier hybrydowy Stylish Grey 105 Semilac 
- lakier hybrydowy Celio Veneziano Nails Company 
- naklejki wodne 
- efekt lustra Semiflash Semilac 
- top Semilac 


Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu :) Pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia. Buziaki :***. 


 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ten błękit fajny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne są te kolory semilaca, ten efekt lustra też bardzo mi się spodobał chyba muszę go zamówić :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ale się dzieje na tych paznokciach :D żółty semilac - po prostu ideał na plażę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE