MANICURE HYBRYDOWY - NEONOWE PIGMENTY

13:01

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować nową stylizację paznokciową, w której główną rolę będą odgrywać neonowe pigmenty marki Go Shine. Stylizacja wykonana na naturalnej płytce paznokcia. Idealna na lato !!


Produkty, których użyłam do stworzenia tej stylizacji :
- baza Semilac 
- lakier hybrydowy Strong White 001 Semilac 
- neonowy pigment Fresh Lime Go Shine
- neonowy pigment Coral Bay Go Shine 
- neonowy pigment Melon Go Shine 
- neonowy pigment Lemonade Go Shine 
- top Semilac 


Kolory są bardzo mocno na pigmentowane. Mają w sobie to coś. Łatwo się je aplikuje i robią efektowne wykończenie stylizacji. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu i skorzystacie z niej w przyszłości. Buziaki i do następnego :***


 

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Energiczne. Fajne, coś innego. Ja zdecydowanie nie lubię neonów, jeśli chodzi o moje łapki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatycznie i energetycznie. Bardzo podoba mi się taki wesoły mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bardzo kojarzą mi się z latem szkoda tylko, że wydaje się jakby był marzec a jest maj :/ w tamtym roku o takiej porze już było gorąco
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak rzeczywiście, w tym roku pogoda płata nam niestety figle :(

      Usuń
  4. uwielbiam te semilaczki, na przywołanie wiosny jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :) zamówiłaś te lakiery na tej stronce https://semilac.pl/pl/ ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie :) pigmenty go shine natomiast lakier hybrydowy na iperfumy.pl

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE