MANICURE HYBRYDOWY - AMORE MIO & BUONA NOTTE

10:37

Witajcie moi kochani :)

Pogoda za oknem niestety nas nie rozpieszcza, jest szaro, buro i deszczowo. Dziś osłodzę Wam ten pochmurny dzień bardzo kolorową stylizacją paznokciową, którą przygotowałam dla Was wraz z marką Nails Company. Stylizacja wykonana na paznokciach naturalnych. 


Produkty, których użyłam do wykonania manicure hybrydowego : 
- baza Nails Company 
- lakier hybrydowy Amore Mio Nails Company 
- lakier hybrydowy Buona Notte Nails Company 
- top Nails Company 


Przyznam się szczerze, że po raz pierwszy wykonałam manicure hybrydowy z pustą, naturalną przestrzenią na paznokciu. Nie było to trudne, ale aby było wszystko perfekcyjnie to musiałam się trochę namęczyć. Moim zdaniem stylizacja jest bardzo zgrana kolorystycznie. Oba kolory idealnie ze sobą współgrają i tworzą duet idealny. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i przypadnie Wam do gustu. Buziaki i do następnego !!


 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Przepiękne kolorki ... idealne na niepogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fajnie, chociaż przyznam że osobiście nie połączyła bym różu z niebieskim gdyż to takie dwa skrajne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. brdzo ładne, ale myślałam, ze to bedą semilaci patrząc na tło :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE