PROPOZYCJA NA DZIEŃ MATKI - 26.05.2017

15:26

Witajcie kochani :)

Dzień Matki to święto, które przypada 26 maja każdego roku. W tym dniu matki są zwykle obdarowywane laurkami, kwiatami, czekoladkami oraz różnego rodzaju prezentami przez własne dzieci. Święto to ma na celu okazanie matkom szacunku, miłości i podziękowania za trud włożony w nasze wychowanie. Na wiele sposobów możemy podziękować naszym mamom za okazaną miłość i wsparcie, dlatego dziś przygotowałam dla Was post z propozycjami prezentowymi. Mam nadzieję, że może z nich skorzystacie i sprawicie swoim mamom ogromną radość.


Matka jest dla nas osobą godną naśladowania. To nasza najlepsza przyjaciółka, z którą zawsze możemy o wszystkim porozmawiać. To ona nas wychowała, dałam nam swoją całą miłość oraz starała się nas wspierać w trudnych chwilach. Moja ukochana mama od kiedy sięgam pamięciom uwielbiała o siebie dbać i tak zostało do dnia dzisiejszego, dlatego w najbliższym czasie pragnę obdarować ją Zestawem upominkowym Calvin Klein Reveal, w którym znajdzie wszystko czego potrzebuje. W zestawie znajduje się woda perfumowana o pojemności 100 ml, mleczko do ciała oraz żel pod prysznic. Myślę, że taki zestaw to idealny prezent na tą wyjątkową okazję. 


Teściowa jest dla mnie jak druga matka, którą równie darzę ogromnym szacunkiem i wdzięcznością za trud, który włożyła w wychowanie moich dzieci. Zawsze starała się mi pomóc i wyciągała do mnie pomocną dłoń. Dla niej przygotowałam Ujędrniająco-przeciwzmarszczkowy krem na noc do wszystkich rodzajów skóry Lancome Renergie o pojemności 50 ml. Teściowa uwielbia kremy jak i również dbać o codzienną pielęgnację swojej twarzy. Wiem, że z tego prezentu będzie na pewno bardzo zadowolona. Kremy są jej drugim światem, to dzięki nim czuje się piękniejsza a jej cera wygląda zdrowo i promiennie. 


Mam nadzieję, że moje propozycje prezentowe przypadną Wam do gustu i być może z nich skorzystacie. Pamiętajcie również, że każda mama jest inna i każda mama lubi coś innego. Postarajcie się więc pomyśleć jaki byłby dla niej idealny prezent, który sprawiłby uśmiech i radość na jej twarzy. Buziaczki i udanego weekendu majówkowego. 



 

You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE