MOJA WŁASNA FOTO KSIĄŻKA XG ( EKSTRA GRUBA ) ZE STYLIZACJĄ PAZNOKCI - SAAL DIGITAL

13:30

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować moją własną FotoKsiążkę, w której znajdziecie wiele ciekawych stylizacji paznokciowych mojego wykonania. Album ten otrzymałam w ramach współpracy od firmy Saal Digital i zaprojektowałam go zupełnie sama z czego jestem bardzo dumna i zadowolona. Ten oto produkt możecie zakupić TUTAJ w cenie 175.00 zł. 


Wykonanie mojej fotoksiążki zajęło ok. 30 minut.  Wymiar jaki wybrałam to 28 x 19 cm. Program jest bardzo prosty i szybki w obsłudze. Do wyboru mamy mnóstwo przykładowych szablonów i układów zdjęć oraz kolorowe tła, które sprawią, że nasza FotoKsiążka nie będzie nudna a stanie się obiektem zainteresowań. Formaty, które oferuje nam Producent są różne - małe, średnie i duże, a kształt prostokątny, poziomy, pionowy oraz kwadratowy. Wybór jest ogromny, każdy z Was znajdzie odpowiedni produkt dla siebie. Okładka wykonana została z grubego, miękkiego materiału oraz błyszczącej tekstury. Wewnątrz książki 10 grubych kart o matowym wykończeniu. Zdjęcia są żywe, ostre i bardzo wyraźne. 


Strony wewnętrzne fotoksiążki XG naświetlane są na prawdziwym papierze fotograficznym i kaszerowane na kartonowym materiale o gramaturze 600 g/m². Fotoksiążka XG dostępna jest w liczbie stron od 10 do 36 w formatach od 19 x 19 cm do 42 x 28 cm.


Plusy :
+ estetyczny wygląd 
+ gruba okładka 
+ grube karty 
+ wyraźne, żywe zdjęcia 
+ profesjonalne wykonanie
+ program łatwy w obsłudze 
+ mnóstwo szablonów, układów i teł do wyboru 
+ różnego rodzaju wielkości foto książek 
+ dowolna ilość stron ( za dodatkową opłatą )
+ idealna na prezent dla bliskiej nam osoby 
+ dostępność 

Minusy :
- jak dla mnie zbyt wysoka cena 


Kilka słów o firmie :
Saal Digital należy do wiodących europejskich producentów fotoproduktów. Żyjemy i pracujemy z pasją do fotografii. Z profesjonalnym podejściem dążymy do osiągania naszych głównych celów: wysokich standardów jakości, zadowolenia naszych klientów i pracowników oraz stałego rozwoju naszych innowacyjnych fotoproduktów. Jako nowoczesny dostawca internetowy oferujemy wysokiej jakości naświetlane i drukowane fotoprodukty. Do nich należą przede wszystkim fotoksiążki, odbitki, plakaty, fotokalendarze, fotokartki, fotoobrazy jak np. dibond, pleksi czy forex oraz fotoprezenty.


 

You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE