MANICURE HYBRYDOWY - WIOSENNY LOOK Z MARKĄ NAILS COMPANY

14:29

Witajcie kochani :) 

Jak zapewne zauważyliście mamy za oknem piękną, wiosenną pogodę. Z tej okazji chciałam się z Wami podzielić moją wiosenną pazurkową propozycją z udziałem marki Nails Company. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Stylizacja wykonana na naturalnych paznokciach.


Do wykonania tej stylizacji użyłam :
- baza Nails Company 
- lakier hybrydowy Amore Mio Nails Company 
- lakier hybrydowy Cielo Veneziano Nails Company 
- lakier hybrydowy Avocado Nails Company 
- lakier hybrydowy Buona Notte Nails Company 
lakier hybrydowy 102 Pastel Peach Semilac
- top Nails Company 


Stylizacja typowo w wiosennych kolorkach. W kolekcji wiosennej możemy znaleźć wiele ciekawych mocno na pigmentowanych, żywych barw. Co mnie urzekło w tych lakierach ?? Cudowne kolory, trwałość i przede wszystkim wydajność. Są mega gęste przez co nie musimy się martwić, że przez przypadek zalejemy skórki. Prezentują się rewelacyjnie już po dwóch nałożonych warstwach, a precyzyjny pędzelek sprawia, że aplikacja jest banalnie prosta. 



 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Śliczne i fenomenalne, jak zawsze kuzynka 💜 / Gucia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję naj kochańsza kuzyneczko pod słońcem :D

      Usuń
  2. Piękne kolorki😊 ale kciuk troszkę się chybr jednak zalał☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na boczku minimalnie :) mam problem właśnie z tym paznokciem, bo jest nadłamany dlatego się zalał.

      Usuń
  3. Śliczne wiosenne kolorki, one zdecydowanie kojarzą mi się z wielkanocą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. semilac idealnie dopełnił kompozycję :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE