MANICURE HYBRYDOWY - RÓŻOWY ZAWRÓT GŁOWY

13:11

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście kolejna propozycja paznokciowa z cukierkowym różem, efektem lustra oraz kropeczkami. Mam nadzieję, że taka stylizacja przypadnie Wam do gustu. 


Produkty, których użyłam to :
- baza Semilac 
- lakier hybrydowy Strong White 001 Semilac 
- lakier hybrydowy Stylish Gray 105 Semilac
- lakier hybrydowy True Pink 049 Semilac 
- efekt lustra Semi Flash Semilac 
- top No wipe Semilac 


Stylizacja bardzo prosta w wykonaniu. Idealne połączenie kolorystyczne. Do wykonania kropeczek użyłam sondy. 


Jeśli Wam się podoba, zostawcie po sobie jakiś ślad. 
Buziaki i do następnego !!


 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Idealnie do siebie dopasowane ... efekt końcowy powalający ... jak dla mnie rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne 👍 jestem na tak 👍

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny ten róż wyszedł, ale ten efekt lustra tak sobie. lepiej spróbuj sobie do tego hybrydy effective nails. Rewelacyjny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lustro wyszło bardzo ładnie, z tym, że zdjęcie nie odwzajemnia jego uroku.

      Usuń
  4. efekt lustra bardzo mi się podoba bo lubię błyskotki :P juz się nie mogę doczekać jak w moje łapki wpadną te nowe topy semilaca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE