MANICURE HYBRYDOWY - PROPOZYCJE ŚWIĄTECZNYCH STYLIZACJI

12:10

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować kilka Świątecznych Stylizacji paznokciowych na naturalnej płytce. Produkty znanych mark - Semilac, Nails Company oraz Chiodo. Mam nadzieję, że przypadną Wam one do gustu. 


PRODUKTY, KTÓRYCH UŻYŁAM :
- baza Nails Company
- lakier hybrydowy Sweet pink 003 Semilac
- lakier hybrydowy Stylish grey 105 Semilac
- lakier hybrydowy Strong white 001 Semilac 
- lakier hybrydowy Thermo silver Nails Company 
- top Nails Company


PRODUKTY, KTÓRYCH UŻYŁAM :
- baza Semilac 
- lakier hybrydowy Frappe 135 Semilac
- lakier hybrydowy Strong White 001 Semilac
- lakier hybrydowy Stylish Grey 105 Semilac 
- efekt lustra SemiFlash Semilac 
- top Semilac 


PRODUKTY, KTÓRYCH UŻYŁAM :
- baza Semilac 
- lakier hybrydowy Stylish Grey 105 Semilac
- lakier hybrydowy Sleeping Beauty 130 Semilac 
- efekt lustra Semiflash Semilac
- top Semilac 


PRODUKTY, KTÓRYCH UŻYŁAM :
- baza Semilac 
- lakier hybrydowy Pink Night 231 Chiodo Pro
- lakier hybrydowy Stylish Grey 105 Semilac 
- lakier hybrydowy Strong White 001 Semilac 
- efekt lustra Semiflash Semilac 
- naklejka wodna ( kokardka )
- top Semilac

Mam nadzieję, że moje propozycje przypadną Wam do gustu. Miło mi będzie, gdy na blogu pozostawicie po sobie jakiś ślad. Buziaki i do następnego !!


 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. do pierwszej stylizacji chyba bardziej pasowałby mi gold disco semilaca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE