MANICURE HYBRYDOWY - PROPOZYCJA Z MARKĄ NAILS COMPANY

17:45

Witajcie kochani :)

Dzisiaj mamy piękną, wiosenną niedzielę, postanowiłam przygotować dla Was kolejną paznokciową propozycję tym razem wspólnie z marką Nails Company
Manicure hybrydowy wykonany na naturalnej płytce paznokcia. Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu i skorzystacie z niej w niedalekiej przyszłości. 


Produkty, których użyłam to :
- baza Nails Company 
- lakier hybrydowy Avocado Nails Company 
- lakier hybrydowy Cielo Veneziano Nails Company
- holo powder Nails Company
- naklejki wodne 
- top Nails Company 


Zachęcam do komentowania jak i obserwowania bloga :)
Buziaki :***


 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. świetne kolorki , pomysł i wykonanie super .

    OdpowiedzUsuń
  2. ten zielony - mega wiosenny, a masz jakiegoś zielonego semilaca, którego polecasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety na razie nie mam, ale niebawem zapewne będę miała

      Usuń
    2. to będę czekać, bo koleżanka z semilaców mi poleca caribbean green ale ja chętnie zobaczę opinię innych :P

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE