MANICURE HYBRYDOWY - EFEKT KAMELEONA

20:52

Witajcie kochani :)

Przybywam dziś do Was z kolejną stylizacją paznokciową. Tym razem głównym bohaterem będzie efekt chameleona ( widoczny na środkowym palcu ), który jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy od firmy Nails Company. Moja stylizacja jest bardzo wiosenna, pastelowa w moich ulubionych barwach. 


Produkty, których użyłam :
- Semilac Bright Lavender 035 
- Semilac True Pink 049
- Semilac Strong White 001
- Efekt Chameleona Nails Company 
- baza
- top


Muszę przyznać, że uwielbiam posiadać na paznokciach wszelakie efekty. Mam totalny szał na tym punkcie. Lubię, gdy moje paznokcie wyróżniają się z tłumu i mają w sobie to ,,coś". Mam nadzieję, że moja stylizacja paznokciowa Wam się spodoba i skorzystacie z niej w przyszłości :) 
Buziaki i do następnego. 




 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Bardzo ładna stylizacja paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, kolorki bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie widziałam takiego połączenia, właśnie zamówiłam efekt kameleona z semilaczka więc postaram się zrobić coś podobnego. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE