CHIODO PRO SOFT THERMO COLOR LAKIERY HYBRYDOWE - 608, 614, 615

11:54

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Lakiery Hybrydowo o właściwościach termicznych marki Chiodo Pro, które otrzymałam jakiś czas temu w ramach współpracy. 
Kolory, które zagościły na mojej półce to 608, 614 i 615. Cena jednego lakieru wynosi 28.90 zł. 


Lakiery termiczne CHIODO PRO Soft Thermo Color, to 18 wielowymiarowych kolorów. To produkt dla osób, które nie lubią nudy na paznokciach i jednego, określonego koloru. Dzięki Thermo Color można stworzyć wielobarwny manicure, w zależności od temperatury otoczenia. Gdy jest zimno, lakier ciemnieje, gdy ciepło staje się jaśniejszy. Im dłuższe paznokcie, tym efekt będzie bardziej widoczny, Twoje ombre zaskoczy wszystkich. 


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność 
+ wydajny i trwały 
+ precyzyjny pędzelek 
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ wolny od rozcieńczaczy/rozpuszczalników 
+ zapach naturalny
+ wolny od kwasów
+ wysokokryjący 
+ duża wytrzymałość
+ utwardzane LED i UV
+ bardzo duża gama kolorystyczna 
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ szeroka dostępność 

Minusy :
- brak 


Kilka słów o firmie : 
Chiodo Cosmetic Brand od początku swego istnienia przyjęło za cel swojego działania wprowadzanie na polski rynek wyłącznie prestiżowych produktów o wysokiej jakości. W naszej ofercie znajdują się niemieckie lakiery hybrydowe, lakiery profesjonalne oraz francuskie perfumy, których zapachy stanowią odpowiedniki najbardziej znanych i cenionych kompozycji aromatycznych na świecie. Dążymy do pozyskania zaufania naszych Klientów stawiając na jak najwyższą jakość.


 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. moje pazury ewidentnie się z tą firmą nie lubią, ale w sumie tylko semilaci nie odpadają mi po tygodniu

    OdpowiedzUsuń
  2. mam te lakiery i są słabe ogolnie, mam reakcje alergiczną

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE