MOJA KOLEKCJA LAKIERÓW HYBRYDOWYCH SEMILAC

09:59

Witajcie kochani :)


Dzisiaj za oknem mamy piękną, słoneczną niedzielę. Widać, że wiosna już u nas zawitała, oby zostało tak jak najdłużej. Jak zapewne wiecie moją wielką pasją są paznokcie hybrydowo i to co się z nimi wiąże. Uwielbiam malować, kombinować i tworzyć nowe połączenia jak i wzory. Odkryłam swoje nowe powołanie. Dziś zaprezentuję Wam moją małą kolekcję lakierów hybrydowych marki Semilac. Bardzo cenię sobie jakość i wydajność, a te dwie zalety możemy odkryć dzięki marce Semilac. Moja gama kolorystyczna ciągle się powiększa, wybór jest przeogromny a każdy lakier ma w sobie coś co mnie do niego przyciąga. 


Uwielbiam tą metodę. Hybrydę robi się na prawdę bardzo łatwo a trwałością możemy cieszyć się do 3-4 tygodni. Wiadomo, że czym dłużej hybryda gości na naszych paznokciach tym będzie nam się robił większy odrost, dlatego najlepszym i najłatwiejszym sposobem na zachowanie jak najdłuższej trwałości musimy dojechać lakierami najbliżej skórek ( starając się ich nie zalać ). 


Prócz lakierów posiadam również multum różnorakich ozdób, efektów syrenki, pyłków, hologramów itp. Uwielbiam po prostu, gdy moje paznokcie są wyjątkowe, inne niż wszystkie, różnią się od pozostałych. 


Lista kolorów, które posiadam : 

Stylish Gray 105
Sweet Pink 003
Pink Opal 052
Sleeping Beauty 130
Lovely Mickey 131
Mint 022
Pastel Peach 102 
Juicy Strwberry 067
Neon Raspberry 042
Strong White 001
Green Glass 020 
Banana 023
Classic Wine 028
Ruby Charm 121
Diamond Ring 144
Mardi Grass 034
Red Carpet 134
Intense Pink 046
Caribbean Sky 072
Glitter Indigo 087
Pink Smile 056
Nuts & Caramel 139
Bright Lavender 035
Gold Disco 037
Indigo 013
Miss of the world 109
Starlight Night 096
Frappe 135


Jeśli post przypadł Wam do gustu to zachęcam Was kochani do obserwowania bloga jak i komentowania :) 
Jeśli chcecie więcej postów tego typu, dajcie znać w komentarzu. 



 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. wow; D ale pokaźna kolekcja :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i ogromna kolekcja, czekamy na stylizacje :) Dziękujemy za zaufanie do naszych produktów :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  3. spora! moja ostatnio powiększyła się o lakiery z tej ich nowej kolekcji https://semilac.pl/pl/lakiery-hybrydowe?kolekcja=199 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jak najwięcej takich postów, o semilaczkach mogłabym czytać non stop :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE