MANICURE HYBRYDOWY - SZMARAGDOWY BŁYSK

15:41

Witajcie kochani :)

Kolejny post i kolejna stylizacja paznokciowa pt. Szmaragdowy blask. Zamówiłam kilka nowych kolorów, które koniecznie musiałam wypróbować. Nie mogłam się po prostu powstrzymać. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu moja kolejna stylizacja paznokciowa. Manicure wykonany w 100% na paznokciach naturalnych. 


Produkty, które użyłam :
- Lakier hybrydowym Semilac 020 Green Glass 
- Lakier hybrydowy Semilac 144 Diamond Ring
- Lakier hybrydowy Semilac 072 Caribbean Sky 
- baza 
- top 
- naklejki wodne ( dmuchawce )


Całość wygląda i prezentuje się rewelacyjnie. Mam wielki sentyment do lakierów brokatowych, które cudownie się mienią na paznokciach. Efekt bombowy !!


Komentujcie i obserwujcie mojego bloga. Już niebawem kolejne stylizacje :) 


 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. piękne są :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie długie! Piękne:) szczególnie ten srebrny:):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne i długie paznokcie ! Świetnie wykonujesz manicure. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/03/stylowy-roz-na-wiosne-znaczenie-koloru.html

    OdpowiedzUsuń
  4. błękit jest moim semilacowym faworytem na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo już dawno nie widziałam tych kolorków, u mnie królują kolorki z tej ostatniej kolekcji semilaczka <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE