MANICURE HYBRYDOWY - FLASH DIAMOND

11:39

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście kolejna stylizacja paznokciowa pt. Flash Diamond. Manicure wykonany na paznokciach naturalnych. Mam nadzieję, że Wam się spodoba a jeśli tak to zostawcie po sobie jakiś ślad. 


Produkty, które użyłam :
- Semilac Sweet Pink 003
- Semilac Sleeping Beauty 130 
- Semilac Strong White 001 
- baza 
- top
- naklejki wodne
- pyłek 


Kolorystyka, którą dobrałam to idealne połączenie barw na wiosenne dni. Paznokcie się pięknie mienią i szałowo wyglądają, nawet na co dzień. A delikatna naklejka dodaje odpowiedniego uroku całości. 


 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Śliczne kolorki i świetny wzorek 👍 jestem zachwycona 👏

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie💗 jestem na tak 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. mój semilacowy ulubieniec, skąd masz pyłek? ja zamówiłam swój na ich stronie https://semilac.pl/pl/efekt-holo-semiflash-holo-instinct-08 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE