MANICURE HYBRYDOWY - AMORE MIO + MAT + EFEKT LUSTRA

10:32

Witajcie kochani :)

Dzisiaj kolejna propozycja paznokciowa tym razem z użyciem produktów marki Nails Company. Jak wiecie uwielbiam różne odcienie różu, ale tym jestem obłędnie zachwycona. Jeszcze nie spotkałam takiego lakieru hynbrydowego o tak mocnej pigmentacji. Kolor jest bardzo żywy, po prostu piękny. Aplikacja bardzo łatwa i szybka dzięki precyzyjnemu pędzelkowi. Buteleczka o pojemności 5 ml. Konsystencja gęsta dzięki czemu nie rozlewa się na skórki. 


Do stworzenia tej stylizacji użyłam :
- Bazę Nails Company 
- Lakier hybrydowy Amore Mio Nails Company 
- Lakier hybrydowy Stylish Grey 105 Semilac
- Top Mat Semilac 
- Top No wipe Semilac 
- Semiflash Metallic Semilac 


Zawsze marzyłam o paznokciach, które swoim wyglądem będą przyciągały miliony spojrzeń. Wenecka kolekcja lakierów hybrydowych wiosna/lato 2017 nam to zdecydowanie zapewni. Gama kolorystyczna jest szeroka a lakiery są soczyście żywe. Wystarczą dwie warstwy lakieru aby całkowicie pokryć płytkę paznokcia. Matowe wykończenie i ozdobne paznokcie w postaci efektu lustra sprawiają, że stylizacja nie jest codzienna i nudna, wręcz przeciwnie swoim blaskiem oszałamia wszystkich. 


Zachęcam Was kochani do zapoznania się z ofertą marki Nails Company gdzie znajdziecie wszystkie najpotrzebniejsze produkty do wykonania manicure hybrydowego i nie tylko. 
Buziaki i do następnego ! :****


 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. ale ładna stylizacja :) też ostatnio zamówiłam sobie ten pyłek semilaca i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie. Mam ten top, semilac nie ma sobie równych! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE