NOWOŚCI KOSMETYCZNE - LUTY 2017

12:10

Witajcie kochani :)

Dzisiaj post z Nowościami Kosmetycznymi - Luty 2017 !!!
Mam do zaprezentowania kilka produktów, które ostatnio udało mi się zakupić i muszę koniecznie się Wam nimi pochwalić. Kto wie, może większość z Was miała już z nimi styczność. Są to w szczególności kosmetyki do makijażu oraz perfumy. Mam nadzieję, że się Wam spodobają. 


Pochwalcie się w komentarzu, które z tych produktów mieliście.
Czy są warte uwagi ?? Hit czy Kit ??


 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Mam ten tusz. Całkiem fajny jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości 😍
    Ja na razie myślę co by tu sobie w tym miesiącu kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten puder od Rimmel, choć kiedyś miał o wiele lepszą formułę i był bardziej matujący :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rimmela podbieram córce i jestem zaskoczona,duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny Houl bardzo lubię ten puder <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE