KOSMETYCZNA TOALETKA

12:29

Witajcie moi kochani :)

W końcu udało mi się zorganizować idealne miejsce dla mojej przeuroczej, kosmetycznej Toaletki. Jeżeli śledzicie mnie na Instagramie to zapewne wiecie, że ten oto mebelek zakupiłam już jakiś czas temu na allegro. Długo zastanawiałam się w jakim miejscu umieścić to cudo, więc swoje skromne miejsce znalazła w sypialni. Pokój jest bardzo dobrze oświetlony ( duże okna ) dlatego też robienie makijażu jest o wiele prostsze, szybsze i łatwiejsze. Z łatwością pomieściłam moje wszystkie kosmetyki ( dużo ich nie mam ), które są potrzebne do mojego codziennego makijażu. Każdy produkt znalazł swoje miejsce i wszystko mam pod ręką. Teraz nie muszę się martwić o to gdzie mam się pomalować i nie muszę przenosić wszystkich kosmetyków do łazienki ( wcześniej tylko tam miałam lustro ). Organizacja jest teraz o wiele łatwiejsza a codzienny make up wykonuję z czystą przyjemnością. 




 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Piękna jest ta toaletka! Widzę, że nie jest duża co dla mnie jest PLUSEM:) Pięknie to wygląda! Zazdroszczę bo ja jeszcze nie dorobiłam się swojego własnego miejsca

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Toaletka prezentuje się wręcz genialnie! My marzymy o swojej jednak jeszcze nie jesteśmy pewne jaką chcemy :D Kosmetyki mega! Widać, że dbasz o porządek ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE