SEMILAC PARIS UV HYBRID BASE & TOP

10:02

Witajcie moi mili :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować dwa produkty, które są niezbędne do wykonywania Manicure hybrydowego a są to Żelowy lakier bazowy z witaminami ( 29.00 zł ) & Top żelowy lakier do paznokci ochronny i nadający połysk ( 37.00 zł ) marki Semilac, które zakupiłam jakiś czas temu w mojej ulubionej perfumerii internetowej IPerfumy.pl 


Oba produkty zostały umieszczone w małych, szklanych buteleczkach o bardzo ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktów wynosi 7 ml / szt. Precyzyjny pędzelek pozwala w szybki i łatwy sposób zaaplikować żel na naturalnej płytce paznokcia. Kolor w obu przypadkach bezbarwny. 


SEMILAC VITAMIN BASE 
Innowacyjny produkt przeznaczony do stosowania na płytkę paznokcia jako hybrydowy lakier podkładowy. Dzięki wzbogaceniu formuły o witaminy E oraz B5, zwiększyliśmy ochronę naturalnej płytki paznokcia. Nowoczesna technologia produkcji pozwoliła zaprojektować bazę, która działa na płytkę paznokcia delikatniej niz standardowe lakiery podkładowe. Zapewnia trwałość manicure hybrydowego do 14 dni. 

SEMILAC TOP NO WIPE
Top, który nie wymaga przemywania warstwy dyspersyjnej po utwardzeniu. Zapewnia długotrwały i bardzo wysoki połysk - dający efekt mokrych paznokci.


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ wydajny i trwały
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ precyzyjny pędzelek
+ kolor bezbarwny
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ szeroka dostępność 

Minusy :
- brak


Kilka słów o firmie : 
Nasz świat to kolory. Wiecznie myślimy o niebieskich migdałach. Są wśród nas specjaliści od czarnego humoru i białe kruki. Nie posyłamy nikogo na zieloną trawkę. Czujemy dużo. Chcemy więcej. To my stworzyliśmy markę Semilac, a nie ona nas. Dlatego dzisiaj stanowi ona synonim młodzieńczej energii, empatii i kolorowych produktów do stylizacji paznokci. Takie rzeczy same się nie dzieją. Tym trzeba się cieszyć. To trzeba nosić w swoim szkarłatnym sercu! Myślimy na kolorowo 24h/7. Jesteśmy entuzjastami wszystkiego co piękne, a inspiracji dla naszych działań poszukujemy w Was! W codziennej działalności przyświeca nam jedna podstawowa zasada - traktować innych tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani. I to dlatego dajemy radę!


 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Jeszcze ich nie używałam ale wiele dobrego o nich czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Baza witaminowa .... oooo jakaś nowość ... muszę się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam za bardzo produktów tej marki, ale być może zacznę. Czas pokaże czy odnajdę te fajności u mnie w mieście.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam że produkty z Semilaca to jedne z lepszych jakie można kupić!
    Niestety nigdy nie miałam okazji ich testować...

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. ja teraz korzystam z bazy i topu semilaca w jednym, fajna opcja, zwłaszcza jak się dużo podróżuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też używam tych produktów i masz rację ten top z semilaca nadaje paznokciom niesamowity blask :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE