MUSUJĄCY AROMATYCZNY PUDER DO KĄPIELI SŁODKA POMARAŃCZA - MIODOWA MYDLARNIA

11:36

Witajcie kochani :)

Za oknem szaro, ponuro i zapowiada się również deszczowo. Nie mam ochoty dzisiaj wytykać nosa z domu. Jedyną rzeczą, która sprawia mi radość i uśmiech na twarzy w te pochmurne dni to relaksująca kąpiel. W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam nietypowy produkt o którym nigdy wcześniej nie słyszałam i nie miałam pojęcia, że istnieje, a jest nim Musujący, aromatyczny puder do kąpieli słodka pomarańcza, który otrzymałam kilka dni temu w ramach współpracy od firmy Miodowa Mydlarnia i po prostu się w nim zakochałam. Możecie zakupić kosmetyk TUTAJ w cenie 21.00 zł. 


Puder został umieszczony w szklanym słoju o ciekawym i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu wynosi 180 g. Musujący, mleczny puder do kąpieli z nagietkiem, olejem ze słodkich migdałów i szczyptą kurkumy o świeżym aromacie soczystych, dojrzałych pomarańczy. Regeneracja i ukojenie dla ciała, nowa świeża energia dla umysłu. Prosta a jednocześnie niezwykle skuteczna kompozycja naturalnych składników sprawia, że puder ten intensywnie odżywia, nawilża i wygładza skórę, dając poczucie wytchnienia, relaksu, złagodzenia napięcia nerwowego i mięśniowego. 


Plusy : 
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ wydajny i trwały
+ kuszący, owocowy zapach 
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ skóra miękka i przyjemna w dotyku 
+ odpowiednio nawilża i natłuszcza ciało 
+ relaksuje i odpręża
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ szeroka dostępność

Minusy :
- brak 


Ten produkt ma na prawdę wiele zalet więc zachęcam do odwiedzenia oraz zapoznania się z ciekawym asortymentem firmy. Przyznam, że jest bardzo nietypowy i oryginalny, ale każdy z Was znajdzie z pewnością coś dla siebie. 


 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Uwielbiam tak pachnące kąpiele. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety produkt nie dla mnie, wanny brak...tęsknię troszkę za takimi duperelkami do wanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam dodatki do kąpieli, produkt wydaje się wart wypróbowania!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/2017/01/pretty-things.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE