BŁYSZCZYK DO UST FREEDOM MAKEUP DOSTĘPNY W PEPCO !!

13:22

Witajcie moi mili :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować cudowny Błyszczyk do ust marki Freedom Makeup, który udało mi się zakupić w Pepco za jedyne 4.99 zł.


Błyszczyk został umieszczony w plastikowym opakowaniu o bardzo ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Aplikacja jest bardzo szybka i prosta. Jestem bardzo zadowolona z pigmentacji błyszczyka, jakość jest rewelacyjna a kolor żywy. Wszystkie kobiety zasługują na to, aby czuć się pięknie każdego dnia. Dlatego w stałej ofercie Pepco proponuje w najniższych cenach produkty do makijażu marki FREEDOM. Marka FREEDOM stale aktualizuje swoją ofertę zgodnie z panującymi trendami. Dzięki temu znajdziesz bogatą paletę kolorów: cieni do powiek, błyszczyków do ust, pomadek kryjących oraz lakierów do paznokci.


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność 
+ wydajny i trwały 
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ mocno na pigmentowany 
+ atrakcyjna cena 
+ szeroka dostępność 

Minusy :
- brak 


Zachęcam do obserwowania jak i komentowania bloga. 
Pamiętajcie, że jestem tu z myślą o Was !! 


 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Piękny kolor. Lubię taki nosić na co dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele razy mijałam fo w PEPCO, chyba w końcu się szkuszę:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczyłam na podgląd kolorku na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubie błyszczykow wole szminke ;) Patryzcja Z-a

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE