SORAYA STUDIO COVER PODKŁAD KRYJĄCY Z WITAMINĄ E

09:05

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Podkład kryjący z witaminą E firmy Soraya, który już dłuższy czas temu zakupiłam w mojej ulubionej Perfumerii Internetowej IPerfumy.pl w cenie 19.00 zł.


Podkład został umieszczony w plastikowej tubce o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu wynosi 30 ml. Konsystencja lekko gęsta o przyjemnym, delikatnym zapachu. Aplikacja szybka i łatwa. Kryjący make - up z witaminą E oparty na nowoczesnej formule wykorzystującej doskonałe pigmenty i składniki kryjące, zapewnia cerze aksamitną gładkość, jednolity koloryt oraz tuszuje niedoskonałości. Make- up poprawia odcień cery, ukrywa drobne zmarszczki, przebarwienia i zaczerwienienia. Zapewnia perfekcyjny i naturalny wygląd przez wiele godzin. Sprawia, że skóra jest przyjemna w dotyku, nie wysusza jej, zapewnia poczucie komfortu. Idealnie sprawdza się w przypadku cery normalnej i suchej oraz mieszanej.


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność 
+ wydajny i trwały
+ aplikacja łatwa i szybka 
+ delikatny zapach 
+ idealna konsystencja 
+ jednolity koloryt
+ tuszuje niedoskonałości
+ ukrywa drobne zmarszczki 
+ ukrywa przebarwienia i zaczerwienienia
+ zapewnia perfekcyjny i naturalny wygląd
+ nie wysusza skóry 
+ przeznaczony do cery normalnej i mieszanej
+ atrakcyjna i przystępna cena
+ szeroka dostępność

Minusy :
- brak 


Kilka słów o firmie : 
Miło, że znalazłaś dla nas chwilę – dla mnie i dla siebie. Chciałabym opowiedzieć Ci trochę o sobie, abyśmy mogły się lepiej poznać. Kim jestem? Jestem Soraya. Od 1984 zajmuję się tworzeniem kosmetyków dla kobiet takich, jak Ty. Dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu sprawię, że poczujesz się zadbana i piękna. To jest dla mnie najważniejsze.
Dlatego w moim laboratorium wnikliwie wsłuchuję się w potrzeby Twojej skóry. Troszcząc się o przestrzeganie najwyższych standardów produkcji, troszczę się tak naprawdę o Ciebie.
Znajdziesz tu produkty, które pomogą Ci zadbać o Twoją skórę i porady, które pomogą Ci rozwiązać Twoje problemy pielęgnacyjne. Mam nadzieję, że znajdziesz tu wszystko, czego potrzebujesz. A jeśli nie – skontaktuj się ze mną. Chętnie odpowiem na wszystkie Twoje pytania.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Kiedyś sięgałam po podkłady Soraya, w tamtym czasie nie powalały zapach pudrowy (dla mnie bardzo nieprzyjemny)i gęste jak budyń. Czytając Twoją opinię chyba popracowali nad nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, ze jesteś zadowolona. Mnie kolorówka Sorai jakoś nigdy nie ciekawiła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE