SEMILAC PARIS LIQUIDA ZMYWACZ DO PAZNOKCI ŻELOWYCH

08:47

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Zmywacz do paznokci żelowych firmy Semilac Paris, który zakupiłam jakiś czas temu w mojej ulubionej Perfumerii Internetowej IPerfumy.pl w cenie 24.80 zł.


Zmywacz został umieszczony w dużej, plastikowej butelce o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu wynosi 1000 ml. Konsystencja wodnista o przezroczystej barwie. Zapach bardzo specyficzny jak dla zmywaczu przystało. Semilac to profesjonalne produkty do stylizacji i pielęgnacji paznokci. Płyn do przemywania i odtłuszczania lakierów hybrydowych i żelu UV. Używany do odtłuszczania płytki paznokcia lub tipsa przed nałożeniem primera, akrylu, żelu, lakieru hybrydowego, a także do przemywania (odtłuszczania) dyspersyjnej warstwy utworzonej po utwardzeniu w lampie. Może być stosowany do przemywania narzędzi, słoiczków, lamp, stanowiska pracy. Nie niszczy powierzchni lakierowanych. Gwarantuje optymalną spoistość tipsa z masą modelującą. Doskonale usuwa cieniutką klejącą warstwą powstałą na utwardzonym żelu w lampie UV.


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ wydajny i trwały 
+ odtłuszcza płytkę paznokcia 
+ służy również do przemywania narzędzi, słoiczków, lamp oraz stanowiska pracy
+ nie niszczy powierzchni lakierowanych
+ gwarantuje optymalną spoistość tipsa z masą modelującą 
+ doskonale usuwa warstwę dyspersyjną 
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ szeroka dostępność 

Minusy :
- brak 


Tego produktu używam podczas wykonywania Manicuru metodą hybrydową. Jest moim wiernym pomocnikiem i chyba nie zamienię na żaden inny. Zazwyczaj zaopatruję się w butelkę o największej pojemności czyli 1000 ml. Dla mnie jest numerem jeden. Wydajny, trwały i przede wszystkim szeroko dostępny. Polecam go z czystym sumieniem.


Kilka słów o firmie :
Semilac to polska marka stworzona przez firmę Diamond Cosmetics, która jest producentem profesjonalnych kosmetyków i akcesoriów do pielęgnacji i stylizacji paznokci. Stworzona z myślą o upiększaniu wyglądu dłoni zapewnia jednocześnie bezpieczeństwo zabiegów kosmetycznych i dbałość o zachowanie dobrej kondycji ogólnej paznokci.


A Wy jakich produktów używacie do odtłuszczania ??


 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ja używam preparatu od firmy mollon pro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt dobry produkt do hybrydek, ale jedno zwróciło moją szczególną uwagę, wspomniałaś o odtłuszczaniu płytki nim ... Ja osobiście nie polecam, dodatkowo osłabiamy w ten sposób płytkę, niestety aceton wnika w głąb paznokcia ... co nie jest dobre. Lepiej zainwestować z odtłuszczacz do tego konkretnie celu przeznaczony. Ale to moje skromne zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam prodkty semilaca do hybryd i bardzo jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE