MOJA KOLEKCJA LAKIERÓW HYBRYDOWYCH MARKI SEMILAC

10:04

Witajcie kochani :)

Jak mija Wam okres po świąteczny ?? U mnie po woli ale zdecydowanie do przodu. 
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować moją Kolekcję lakierów hybrydowych marki Semilac, która ciągle się powiększa. 


Mam sentyment do tej marki jak i do produktów tej firmy. Są bardzo dobre jakościowo i trwałe co dla mnie jest dużym plusem. To najważniejsza zaleta produktu. Odkąd zaczęłam przygodę z paznokciami hybrydowymi to już wiem, że to moja pasja na wieki. Poświęcam się jej w całości. 


Lakiery, które już posiadam w swojej kolekcji to :
Pastel Peach 102
Pink Smile 056
Mint 022
Neon Raspberry 042
Sweet Pink 003
Starlight Night 960
Caribbean Sky 072
Glitter Indigo 087
Pink Opal 052
Intense Pink 046
Diamond Ring 144
Banana 023
Sleeping Beauty 130
Hardi
Baza 
Top 


A wy jakie lakiery już posiadacie ?? Macie dużą czy małą kolekcję ??
Jakie firmy preferujecie ??
Zapraszam na mój fanpage - KLIK



 

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Cudo marzy mi się taki zestaw;) świetne kolorki powiedzenia pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością znalazłabym kolor dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten srebrny (144) <333

    http://ladymary-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę sobie kupić taką pustą paletkę do pomalowania... bo ciągle nie wiem jaki mani wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wedłu mnie semilac jest najlepszą firmą z jaką miałam styczność (a jest ich sporo ;P) którego topu używasz, zwykłego czy no wipe ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile cudnych kolorów! Ja osobiście stosuję żelowe paznokcie, za to znajome, które robią hybrydy uwielbiają markę Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brokatowe są super, idealne na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow niezła kolekcja się już uzbierała widzę :) ja zwykły lakier dobrze kryjący utwardzam topem ... efekt i trwałość ta sama <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też dobra metoda, ale zdecydowanie wolę hybrydy

      Usuń
  9. Z Twojej kolekcji mam 003 i 42, ten drugi uwielbiałam latem a z kolei 3 słabo mi się trzyma :/ Natomiast bez Harda w ogóle nie biorę się za paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE