MANICURE HYBRYDOWY - WERSJA ŚWIĄTECZNA

10:52

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam moją paznokciową wersję na Święta metodą hybrydową. Manicure wykonany na paznokciach naturalnych produktami marki Semilac. 


Produkty, których użyłam :
Semilac Glitter Indigo 087
Semilac Sweet Pink 003 
Semilac Diamond Ring 144
+ efekt holo i syrenka 
+ top i baza 


Mam nadzieję, że ta stylizacja paznokciowa przypadnie Wam do gustu :)
Pozdrawiam i do następnego 



 

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Uwielbiam błyszczące paznokcie, więc jak najbardziej mi się podobają! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne paznokcie, szczególnie na ten okres świąteczny :)

    http://styleofthemall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham gdy coś się błyszczy na paznokciach, jednak maty też są moim must have. Co do samych pazurków wyglądają prze cudownie, aż sama bym chciała takie mieć. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne paznokcie :) ja również dodałam swoją wersję świątecznych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pazurki :) Mam ten srebrny w wersji lakiery tradycyjnego i już się nie mogę doczekać żeby go użyć - bardzo ładnie wygąda :) Akcent kropeczkowy urozmaica całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam :) jak zamówię nowe lakiery to też mnie korci żeby wypróbować

      Usuń
  6. Uwielbiam lakiery hybrydowe! Sama wykonuje je w domu od ponad roku i jestem bardzo zadowolona :) a Twoja propozycja bardzo mi się podoba, obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam :) od jakiegoś czasu to moja wielka pasja. Kocham to robić.

      Usuń
  7. ahh ten róż z semilaca, świetnie wygląda z tym pyłkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE