MANICURE HYBRYDOWY - PROPOZYCJA ŚWIĄTECZNA

10:38

Witajcie moi najdrożsi :)

Dziś przybywam do Was z propozycją idealną na zbliżające się wielkimi krokami święta Bożego Narodzenia. Mam nadzieję, że taka stylizacja przypadnie Wam do gustu. 


Do wykonania powyższego Manicure hybrydowego na naturalkach użyłam :
- Semilac Diamond Ring 144
- Mollon Pro No.2/44
- ozdobne kryształki 


Kolory idealnie ze sobą współgrają a barwy są typowo świąteczne.
Jeśli ta stylizacja Wam się spodobała to śmiało komentujcie i obserwujcie mojego bloga. Do następnego buziaki :*** 



 

You Might Also Like

11 komentarze

  1. piękny manicure :) czerwień bardzo kobieca i zawsze na czasie :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne paznokcie :) Długo zastanawiam się nad zrobieniem pierwszej hybrydy, ale chyba ostatecznie mnie namówiłaś :) A świąteczny wzór jest przepiękny i klimatyczny
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne mani :) Takie eleganckie i bardzo kobiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie zastanawiam się jaki wzór zrobić na święta :) Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwień jak najbardziej, a połączona ze srebrem...idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie kryształów z lakierem hybrydowym, efekt końcowy bardzo mi się spodobał:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię tego brokatowego semilaca ale jakoś nie lubię połączenia srebra i czerwieni

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE