ZESTAW PĘDZLI DO MAKIJAŻU MAKE-UP 7 SZTUK

08:40

Witajcie :)

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam fajny i przede wszystkim tani Zestaw pędzli do makijażu, który otrzymałam jakiś czas temu w ramach współpracy od firmy Masa Okazji
Taki zestaw możecie zakupić za jedyne 7.99 zł. 


Perfekcja w nakładaniu makijażu dziennego i wieczorowego jest już możliwa. Zestaw pomoże Ci samodzielnie wykonać nienaganny makijaż utrzymujący się przez długi czas. Dzięki niemu również stworzysz wrażenie, które przyciągnie spojrzenia podczas wieczornej gali. Nie potrzebujesz do tego tysiąca narzędzi – jedynie 7 profesjonalnych pędzli. Zestaw pędzli do makijażu został wykonany z naturalnego, miękkiego włosia o idealnej długości i dobrze wyprofilowanym kształcie. Rodzaj włosia został dobrany do rodzaju pędzla. Wszystkie osadzone na wygodnych, długich i lekkich rączkach z naturalnego drewna. Zestaw zawiera najpotrzebniejsze pędzle do wykonania profesjonalnego makijażu twarzy i oczu.


Plusy :
+ estetyczny wygląd 
+ wykonane z naturalnego, miękkiego włosia
+ wyprofilowany kształt 
+ wygodne, długie i lekkie rączki wykonane z naturalnego drewna
+ umieszczone w organizerze 
+ wszystkie w jednym miejscu
+  atrakcyjna i przystępna cena 
+ wydajne i trwałe 
+ szeroka dostępność

Minusy :
- brak 


Zachęcam do obserwowania bloga. Pozdrawiam :) 



 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Fajnie tę pędzelki się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam je. Identyczne, ale zamierzam je wkrótce wyrzucic, bo mi nie sprawszaja sie one zupełnie. Produkt w ogóle się ich nie trzyma. Szajs i jeszcze raz szajs jak dla mnie. W moim zestawie byl dodatkowo ścięty pędzelek który jako tak sprawdza sie do brwi i chyba tylko ten sobie zostawię. Natomiast bardzo sobię chwalę pędzle zamowione na Ali. 10 pędzli (5 grubasków do twarzy i 5 do oczu) zapłaciłam coś około 16zł. I jakość rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentują się fajnie, ale cena mnie odstrasza. Obawiałabym się tego, że długo nie wytrzymają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupuję pędzle na Ali i jestem bardzo zadowolona ... i czaję się na kolejne ;) Twoje też extra lecę popatrzeć na ich oferty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE