STARTER KIT - ZESTAW STARTOWY HYBRID SHINE SYSTEM - MOLLON PRO

10:13

Witajcie moi kochani :)

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam mój Zestaw Startowy do paznokci Starter Kit Hybrid Shine System, który otrzymałam jakiś czas temu w ramach współpracy od firmy Mollon Pro. Tego dnia kiedy otrzymałam paczkę byłam najszczęśliwsza pod słońcem. Nie spodziewałam się takiej przesyłki. Serdeczne podziękowania dla Mollon Pro za tak hojny prezent. 


W zestawie znajdowały się :
- Lampa UV 36W (biała z lawendową poświatą)
- Hybrid Shine System Base Coat 8 ml – baza hybrydowa
- Hybrid Shine System Color Coat UV/LED 8 ml  – lakier hybrydowy 
- Hybrid Shine System Top Coat 8 ml - top hybrydowy
- Hybrid Shine System 2 in 1 Adhesive Bonder 12 ml - preparat przedłużający trwałość stylizacji
- Dehydrator Pre Nail Prep 50 ml - preparat do odtłuszczania paznokci
- Finish Cleaner Super Shine 50 ml - preparat do przemywania warstwy dyspersyjnej
- UV Remover Quick & Easy 50 ml - płyn do usuwania lakieru hybrydowego
- Pilnik banan do paznokci 180/240
- Blok polerski
- Patyczki drewniane 25 sztuk
- Waciki bezpyłowe (1 opakowanie 250 sztuk)
- Katalog   
+ dodatkowo otrzymałam 6 szt. lakierów hybrydowych


Doskonały zestaw do samodzielnego wykonywania i usuwania manicure hybrydowego.
Sprawdzi się u osób, które rozpoczynają przygodę ze stylizacjami hybrydowymi tak jak ja, ale także u profesjonalistów, którzy na co dzień je wykonują. Z tym zestawem każda z Was będzie mogła samodzielnie wykonać manicure hybrydowy! W dołączonym Katalogu znajdziecie wskazówki jak KROK PO KROKU perfekcyjnie wykonać tę stylizację. Dodatkowo, w środku czeka upominek - Pielęgnacyjna pomadka do ust. 


Uwierzcie mi kochane, że zabawa z tym zestawem sprawia mi wiele radości. Uwielbiam kombinować z kolorami i tworzyć codzienny, klasyczny manicure. Cały zestaw jest po prostu rewelacyjny, a dzięki katalogowi w szybki i prosty sposób nauczymy się wykonywać manicure hybrydowy. Ja już umiem go na pamięć !!! Lakiery hybrydowe są bardziej wytrzymalsze od zwykłych lakierów, które możemy zakupić w sklepach. Hybryda pięknie lśni na paznokciach i utrzymuje się do 3 tygodni dzięki czemu na dłużej możemy cieszyć się pięknymi paznokciami. 


Profesjonalna Lampa UV - 36 W, wyposażona w wyłącznik czasowy 120, 180 sekund oraz naświetlanie stałe. Wnętrze lampy wyłożone jest lustrzanym materiałem idealnie
odbijającym światło UV, dzięki któremu osiągamy szybsze wysychanie i doskonałe
utwardzanie żeli. Wyposażona w 4 wymienne świetlówki po 9W każda.


HYBRID SHINE SYSTEM UV/LED 3 FAZOWY SYSTEM – BAZA – KOLOR – TOP
- elastyczna formuła lakierowo – żelowa
- 2 cienkie warstwy koloru zapewniają 100% krycie
- wzmacnia płytkę, zabezpiecza przed pękaniem i łamaniem
- system utwardzany w lampie UV/ LED/ CCFL
- nie kurczą się w czasie utwardzania
- płaski pędzelek zapewnia łatwość i precyzję w aplikacji
- hybrydowa stylizacja utrzymuje się do 3 tygodni
- formuła dla naturalnej płytki
- przeznaczony do użytku profesjonalnego


Hybrid Shine System 2 in 1 Adhesive Bonder
Bezkwasowy podkład intensywnie wzmacniający przyczepność stylizacji światło utwardzalnych konieczny przed nałożeniem Base and Top Coat 2in1 reguluje PH płytki
„dwustronna taśma” wzmacnia przyczepność i ułatwia usuwanie do paznokci naturalnych.


DEHYDRATOR - PRE NAIL PREP
Profesjonalny preparat do odtłuszczenia naturalnej płytki paznokci, przed nałożeniem różnego rodzaju powłok. Zwiększa przyczepność, skutecznie usuwa tłuszcz i wilgoć z powierzchni paznokci.

FINISH CLEANER - SUPER SHINE
Profesjonalny preparat do usuwania warstwy dyspersyjnej, o delikatnym zapachu migdałowym. Zapewnia paznokciom wysoki połysk.

UV REMOVER - QUICK & EASY
Profesjonalny płyn do usuwania lakierów hybrydowych, żeli soak off oraz mas akrylowych. Wzbogacony olejkiem rycynowym i silikonem, dzięki którym paznokcie są odpowiednio nawilżone. Pozostawia przyjemny migdałowy zapach.


A tu moje stanowisko pracy :


Zapraszam na krótkometrażowy filmik :




 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Marki nie znam, ale witam w świecie hybryd ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz większą ochotę mam na hybrydy, przydałby mi się takie zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh aż wzięło mnie na wspomnienia jak zaczynałam z moim zestawem z semilaca... stare czasy ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam od córki taki zestaw :) jetem na razie początkująca ale idzie mi coraz lepiej, kolorki mają piękne, świetnie się błyszczą, obawiałam się wcześniej hybryd bo słyszałam o uczuleniach, tutaj nie ma ani formaldehydu ani bpa a to podobno one najbardziej uczulają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE