SEMILAC - GLITTERY INDIGO - PAZNOKCIE HYBRYDOWE

09:01

Witajcie kochani :) 

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować moje samodzielnie wykonane Paznokcie Hybrydowe. Nie jestem profesjonalistką także bądźcie dla mnie wyrozumiali. Wczoraj otrzymałam przesyłkę, na którą czekałam z wielką niecierpliwością. Zamówiłam sobie 6 lakierów hybrydowych firmy Semilac. Czytałam bardzo dużo pozytywnych opinii odnośnie produktów tej właśnie firmy. Mój zestaw ciągle się powiększa, a pasja rośnie z dnia na dzień. Strasznie mnie to wciągnęło. 


Uwielbiam kombinować więc na kciuku zrobiłam dwukolorowy wzorek żeby całość nie wyglądała smutno. Użyłam lakierów 023 Banana oraz 003 Sweet Pink. Całość zaś pokryłam lakierem 087 Glittery Indigo. W tym kolorze po prostu się zakochałam. Piękny kobaltowy odcień z mnóstwem mieniących się drobinek. Efekt ?? Oszałamiający !!! Lakiery firmy Semilac bardzo dobrze się nakłada dzięki krótkiemu ale za to szerokiemu pędzelkowi. Aplikacja jest przyjemna, szybka i zdecydowanie łatwa. 
Lakier bardzo dobrze się utwardza. 


A oto efekt. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. 
Hybryda robiona na naturalnych paznokciach. 
Nie są jeszcze w prawdzie długie bo dopiero zapuszczam, ale wygląda to na prawdę fajnie. 



 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Piękne ! :-) uwielbiam odcienie niebieskiego <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ten semilacowy kolorek niesamowicie przykuwa uwagę, ostatnio też go miałam i wszyscy mnie o niego pytali ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE