OLIWKA DO SKÓREK W PIPECIE POP SUGAR - INDIGO NAILS

09:52

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Oliwkę do skórek w pipecie ,,Pop Sugar", którą jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy od firmy Indigo Nails
Oliwkę możecie zakupić TUTAJ w cenie 9.90 zł. 


Oliwka została umieszczona w małej, poręcznej szklanej buteleczce z pepitką o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu wynosi 8 ml. Konsystencja leista o cudownym, delikatnym zapachu. Aplikacja bardzo szybka i łatwa dzięki zamontowanej pipecie. Oliwka odżywia i intensywnie nawilża skórki. Skóra staje się miękka i przyjemna w dotyku. Gama zapachowa jest ogromna także każdy z Was znajdzie odpowiedni wariant dla siebie. 


Plusy :
+ estetyczny wygląd 
+ duża pojemność
+ wydajna i trwała 
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ precyzyjna pipetka
+ idealna konsystencja 
+ przyjemny zapach 
+ odżywia i nawilża 
+ skóra staje się miękka i przyjemna w dotyku 
+ szeroka gama zapachowa 
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ dostępność

Minusu :
- brak 


A czy Wy używacie tego typu produktów do pielęgnacji paznokci ?? 
Zachęcam Was kochani do dzielenia się w komentarzu swoimi spostrzeżeniami jak i obserwacji bloga. 


 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Mam inną wersję i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam raz olejek taki z FM z pestkami moreli, całkiem fajny był ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam hopla na punkcie oliwek, ostatnio zakochałam sie w kokosowej z semilaca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE