OLEJEK W KREMIE DO WŁOSÓW - MARION

08:55

Witajcie moi kochani :)

Zauważyłam, że coraz więcej osób odwiedza mojego bloga. Pojawia się również coraz więcej komentarzy za co bardzo serdecznie Wam dziękuję, jest mi niezmiernie miło, że często odwiedzacie moją stronkę i czytacie moje wypociny. 
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Olejek w kremie do włosów firmy Marion, który otrzymałam jakiś czas temu w ramach współpracy od firmy Box Only You.


Olejek został umieszczony w plastikowej butelce o ciekawym jak i zarazem estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu wynosi 150 ml. Konsystencja idealnie gęsta o przyjemnym i delikatnym zapachu. Aplikacja szybka i łatwa dzięki umieszczonemu w butelce dozownikowi. Olejek zdecydowanie spełnia swoje zadanie, odpowiednio odżywia włosy i ułatwia stylizację bez efektu obciążenia. Zawiera olejek arganowy, kokosowy oraz monoi, które zmniejszają skutki działania promieni UV. Przywraca połysk, wygładza, odżywia i nawilża włosy. Ułatwia również rozczesywanie i układanie. Olejek nie wymaga spłukiwania co dla mnie jest dużym plusem, ponieważ w szybkim tempie nasze włosy mogą wyglądać zdrowo i pięknie. 


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ wydajny i trwały
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ pompka dozująca
+ przyjemny i delikatny zapach 
+ idealnie gęsta konsystencja 
+ odżywia włosy 
+ ułatwia stylizację bez efektu obciążenia 
+ zawiera różne olejki w swoim składzie
+ przywraca połysk 
+ wygładza, odżywia i nawilża włosy 
+ ułatwia rozczesywanie 
+ nie wymaga spłukiwania 
+ szeroka dostępność
+ przystępna cena

Minusy :
- brak 


Zachęcam kochani do aktywności na moim blogu oraz do obserwacji :)
Każda aktywność jest dla mnie cenna - na wagę złota.
Buziaki i do następnego. 
Życzę Wam miłego weekendu. 


 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Też testuję i ogólnie nie mam nic do zarzucenia mu chodź jakoś szału też nie ma ;) Trzeba uważać z ilością zdecydowanie, bo może obciążyć włosy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE