ODŻYWKA HELLO NATURE - OLEJEK KOKOSOWY CECE OF SWEDEN

09:23

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście pragnę Wam zaprezentować mój ostatni kosmetyczny HIT do pielęgnacji włosów jakim jest Odżywka/Olejek kokosowy Hello Nature firmy Cece of Sweden, którą znalazłam w boxie kosmetycznym firmy Box Only You


Odżywka została umieszczona w plastikowej butelce o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu wynosi 300 ml. Konsystencja gęsta o barwie przezroczysto/mlecznej. Zapach delikatny i bardzo przyjemny dla nosa. Aplikacja jest bardzo łatwa i szybka a włosy po zastosowaniu są miękkie i przyjemne w dotyku. Łatwo się rozczesują i wyglądają zdrowo. Nie puszą się ani nie elektryzują co dla mnie jest dużym plusem. Dogłębnie nawilża oraz regeneruje włosy. Jej formułę nawet do 93% tworzą składniki naturalnego pochodzenia. Z czystym sumieniem mogę Wam ją gorąco polecić. Coś czuję, że stanie się stałym produktem w moim asortymencie kosmetycznym. 


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ wydajna i trwała
+ idealnie gęsta konsystencja 
+ przyjemny zapach 
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ włosy miękkie i przyjemne w dotyku 
+ łatwo się rozczesują 
+ wyglądają zdrowo 
+ pięknie lśnią 
+ nie puszą się 
+ nie elektryzują się 
+ dogłębnie nawilża i regeneruje
+ składniki z naturalnego pochodzenia 
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ dostępność 

Minusy :
- brak 


Zachęcam do obserwowania jak i komentowania bloga :)
Buziaki i do następnego.


 

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. na prawdę warto spróbować :) moja ulubiona

      Usuń
  2. Właśnie sobie zamowilam. Słyszałam dużo pozytywnych opinii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Właśnie zamowilam ta odżywkę i mam nadzieje ze bd tak samo zadowolona z jej używania jak Ty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno będziesz zadowolona :)
      daj koniecznie znać jak służy i czy jesteś zadowolona.

      Usuń
  4. Już kolejny raz czytam o tych odżywkach! Przyznam, że kuszą coraz bardziej :) P.s Obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuszą, kuszą :) spróbuj a sama się przekonasz, że jest świetna.

      Usuń
  5. Bardzo polubiłam tę odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ją i stosuję :) Zapach mnie po prostu rozkochał na zabój! :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak samo :) zapach jak zapach, ale efekt :)

      Usuń
  7. testują ją teraz, póki co lubię ją :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE