MANICURE HYBRYDOWY - SEMILAC - PINK & SILVER

10:41

Witajcie kochani :) 

Dziś przychodzę do Was z kolejną stylizacją paznokciową. Manicure hybrydowy to teraz bardzo modna metoda na piękne i oryginalne paznokcie. 
Ja zaczęłam swoją przygodę z marką Semilac i Mollon Pro. Od tych produktów właśnie się zaczęło i na nich dzisiaj się skupię. Ta metoda bardzo mnie wciągnęła, stała się teraz moją nową, kolejną pasją. Codziennie staram się uczyć nowych rzeczy i całkiem nieźle mi to wychodzi. 


Manicure hybrydowy, który widzicie na poniższych zdjęciach powstał dzięki markom wymienionym powyżej. Do wykonania go użyłam Lakieru hybrydowego Sweet Pink 003 - Semilac oraz Gilberte No.2/97 marki Mollon Pro. Na palcu serdecznym efekt hologramu natomiast na kciuki wodna naklejka ,,piórko". 
Całość prezentuje się bardzo estetycznie a zarazem elegancko. 


Jeśli spodobała Wam się ta stylizacja zachęcam do obserwowania bloga jak i komentowania. 
Zapraszam Was również na mój nowy Fanpage poświęcony właśnie Stylizacjom Paznokci - KLIK. Miło mi będzie gdy zostawicie ,,lajka" oraz skomentujecie wybrane posty. 


Pozdrawiam i buziaki kochani :****


 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. uwielbiam ten kolorek semilaca <3 fajne połączenie kolorów ale chyba musisz trochę bardziej uważac na skórki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE