MANICURE HYBRYDOWY - SEMILAC - KOBALT & MORELA

18:05

Witajcie moi kochani :)

Przybywam dziś do Was z nową stylizacją paznokciową Kobalt & Morela wykonaną jak zwykle produktami firmy Semilac.


Do tej stylizacji użyłam lakierów hybrydowych :
- Glittery indigo 087  
- Sleeping Beauty 130 


Cały manicure wykonany został na naturalnych paznokciach. Delikatne zdobienie na palcu serdecznym w postaci malowanego wzorku dopełnia całość. 


Do zdobienia użyłam zwykłego patyczka drewnianego.
Mam nadzieję, że ta stylizacja przypadnie Wam do gustu :)
Pozdrawiam i życzę Wam miłego wieczorku.


 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ładnie i zgrabnie :) Chociaż ja teraz w okresie jesiennym, wolę bardziej ciepłe odcienie. Twoja propozycja świetnie sprawdzi się zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super
    Patrycja Z-a

    OdpowiedzUsuń
  3. na moiich paznokciach pojawiają się głównie właśnie takie ciemne kolory z semilaca, mam wrażenie że idealnie pasują do jesiennej aury ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE