MINI-U BATHTIME KOLOROWY PŁYN DO KĄPIELI DLA DZIECI

07:34

Witajcie kochani :)

Za oknem pojawiła się czysta jesień. Już coraz więcej spadających, żółtawych liści i deszczowa pogada. Taka aura strasznie mnie przytłacza chodź z drugiej strony jesienne kolory bardzo mi się podobają. Uwielbiam brązy i żółcie, te kolory najbardziej do siebie pasują. Mamy już październik, jeszcze trochę i nadejdzie zima a wraz z nią Święta Bożego Narodzenia. Szybko leci ten czas. W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować fajny gadżet jakim jest Kolorowy płyn do kąpieli dla dzieci firmy Mini-u Bathtime, który zakupiłam z myślą o moim synku w mojej ulubionej perfumerii internetowej iperfumy.pl w cenie 10.90 zł. Kolor, który wybraliśmy to czerwony. 


Płyn został umieszczony w małej, poręcznej, plastikowej butelce o całkiem estetycznym i ciekawym wyglądzie. Zdecydowanie swym designem przyciąga wzrok. Pojemność produktu wynosi 200 ml. Konsystencja lekko gęsta w postaci żelu o barwie czerwonej. Zapach bardzo delikatny i przyjemny dla nosa. Aplikacja bardzo prosta i szybka. Płyn dobrze się pieni i delikatnie zabarwia wodę. Nie podrażnia skóry dziecka ani jej nie wysusza wręcz przeciwnie skóra staje się miękka i przyjemna w dotyku oraz odpowiednio nawilżona. Płyn sprawia, że wieczorne kąpiele są o wiele przyjemniejsze i ciekawsze. Synek uwielbia tego typu gadżety do kąpieli dlatego w swojej szafce ma sporą kolekcję.


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ wydajny i trwały 
+ idealna konsystencja 
+ przyjemny zapach 
+ płyn bardzo dobrze się pieni 
+ delikatnie zabarwia wodę
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ nie podrażnia ani nie wysusza skóry dziecka 
+ odpowiednio nawilża
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ szeroka dostępność

Minusy :
- brak 


Kochani zachęcam Was bardzo serdecznie do komentowania jak i obserwowania mojego bloga. Zapewne wiecie jak ważna jest dla mnie wasza aktywność nie tylko na blogu, ale również na Fanpagu i pozostałych blogach. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę udanego i miłego dnia.Buziaki :**** 



 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Najważniejsze, że nie wysusza skóry :)
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej mi się nie obił. Ale wygląda bardzo fanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE