MAKEUP REVOLUTION AMAZING SZMINKA DO UST ODCIEŃ CHEER

08:11

Witajcie kochani :) 

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować wyjątkową Szminkę do ust Amazing odcień Cheer firmy Makeup Revolution, którą zakupiłam jakiś czas temu w mojej ulubionej perfumerii internetowej IPerfumy.pl w cenie 8.15 zł. 


Szminka została umieszczona w poręcznym, plastikowym opakowaniu o estetycznym wyglądzie. Z łatwością zmieści się do kosmetyczki czy ulubionej torebki. Pojemność produktu wynosi 3,8 g. Odcień jaki zakupiłam to Cheer - delikatny róż z drobinkami brokatu, które rozświetlają usta. Idealnie pasuje do mojej jasnej karnacji. Długo utrzymuje się na ustach od 2-3 godzin, po upływie tego czasu konieczna jest poprawka. Gama kolorystyczna jest na prawdę szeroka, każdy z Was znajdzie odpowiedni odcień dla siebie. Cena jest atrakcyjna i przystępnie kusząca. Moim zdaniem produkt jak najbardziej wart jest polecenia jak i zakupu. 


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ wydajna i trwała 
+ szeroka gama kolorystyczna 
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ zawiera drobinki brokatu
+ rozświetla usta
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ dostępność

Minusy :
- brak 


Kilka słów o firmie :
Makeup Revolution przynosi absolutną rewolucje w dziedzinie makijażu! Ta londyńska marka kosmetyczna oferuje kosmetyki do makijażu wysokiej jakości w przystępnych cenach, które po prostu cię zachwycą! Makeup Revolution stała się popularną marką zwłaszcza dzięki swym luksusowym paletkom, które zawierają cienie do powiek w różnorodnych kolorach o niezwykle dobrej pigmentacji. Oprócz paletek w asortymencie marki znajdują się inne, doskonałe kosmetyki do makijażu, jak szminki, podkłady, róże do policzków, pudry oraz pędzle.Kosmetyki kolorowe Makeup Revolution wyróżniają się również oryginalnym, lecz praktycznym designem, który po prostu pokochasz! S luksusową marką Makeup Revolution twój makijaż zyska oryginalność i styl. Kosmetyki do makijażu Makeup Revolution udowadnia, że w parze z wysoką jakością nie musi iść zawsze wysoka cena!


Zachęcam do komentowania jak i wyrażania swoich opinii. 
Miło mi również będzie gdy zaobserwujecie mój blog. 
Pozdrawiam i życzę Wam kochani miłego weekendu.


 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Kiedyś będą na ich stronce tak się zawahałam nad zakupem ale stwierdziłam że produktów do ust dostatek i zrezygnowałam ;)Ale może kiedyś tak z ciekawości się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny kolorek :) pewnie pięknie wygląda na ustach :) i super cena ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE