ZIAJA COCOA BUTTER ODŻYWKA ODŻYWIAJĄCA Z MASŁEM KAKOWYM

08:57

Witajcie kochani :) 

Ja już po zabiegu !! Dla nowych czytelników i tych co nie są w temacie wczoraj byłam na zabiegu twarzy. Zabieg polegał na zlikwidowaniu krostek, pryszczy i zaskórników metodą manualną. Następnie po oczyszczeniu twarzy nakładane były 4 warstwy różnych kwasów, które miały za zadanie nie dopuścić do powstawania nowych wyprysków. Kwasy na twarzy byłam zmuszona trzymać 8 równych godzin. O 12.00 w nocy musiałam je zmyć i na twarz nałożyć specjalny żel. Ogólnie czuję się bardzo dobrze, były momenty w których odczuwałam ból i czułam się nie komfortowo, ale dało się przeżyć. Teraz czekam na efekty, które zaprezentuje Wam na blogu niebawem.
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować moją ulubioną Odżywkę do włosów z masłem kakaowym firmy Ziaja, którą zakupiłam jakiś czas temu w perfumerii internetowej IPerfumy.pl w cenie 4.99 zł. 


Odżywka została umieszczona w plastikowej, poręcznej butelce o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu wynosi 200 ml. Konsystencja gęstawa o barwie mlecznej. Zapach bardzo delikatny i przyjemny dla nosa. Aplikacja bardzo szybka i prosta. Włosy po zastosowaniu odżywki stają się miękkie i przyjemne w dotyku. Łatwiej się rozczesują z czym ostatnio mam duży problem. Myślę, że ten produkt jak najbardziej jest wart polecenia. Sama cena jest bardzo kusząca, a produkt wydajny i trwały. 


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ wydajna i trwała 
+ idealnie gładka konsystencja 
+ przyjemny i delikatny zapach 
+ włosy po aplikacji są miękkie i przyjemne w dotyku 
+ łatwiej się rozczesują 
+ pięknie pachną 
+ atrakcyjna i kusząca cena 
+ szeroka dostępność 

Minusy :
- brak 


Kilka słów o firmie :
Wspaniałe kosmetyki Ziaja istnieją na rynku już ponad 20 lat. Założycielem tej polskiej marki był farmaceuta, Zenon Ziaja, który postanowił tworzyć kosmetyki naprawdę wysokiej jakości, które będą działać korzystnie na skórę, a jednocześnie będą przystępne cenowo dla wszystkich kobiet.Kosmetyki Ziaja bogate są w aktywne składniki naturalne, jak np. kozie mleko, róża, jaśmin, ogórek, nagietek, aloes, rumianek czy masło kakaowe. Składniki te są niezwykle naturalne dla skóry każdej kobiety, więc skóra „potrafi z nimi pracować“. Dobroczynna siła składników naturalnych pomaga skórze w samoczynnej regeneracji. Marka Ziaja ma niezwykle bogatą ofertę, która obejmuje m.in. kremy na dzień i na noc, preparaty oczyszczające, maseczki regenerujące i nawilżające, kosmetyki przeciwzmarszczkowe, mleczka do ciała i żele pod prysznic. Z kosmetykami Ziaja wzmocnisz swe naturalne piękno i podarujesz skórze wszystko, czego potrzebuje, by wyglądać promiennie i zdrowo!



 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Byłam kiedyś na manualnym oczyszczaniu twarzy tylko, że bez kwasów w pakiecie. Babeczka zrobiła mi taką masakrę z twarzy, że nigdy więcej bym się na coś takiego nie zdecydowała. Miałam potem stan zapalny na stanie zapalnym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam go i zgadzam się z Tobą, że cena jest kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tą firmę, mają wiele kosmetyków godnych uwagi ... ale ja nie przepadam za zapachem kakao albo kawy w kosmetykach ... także z nią się na pewno nie polubimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię produkty Ziaji :)) Miałam z tej serii mały kremik do twarzy :D

    MNQ

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE