PLAYBOY NEW YORK DEZODORANT Z ATOMIZEREM DLA MĘŻCZYZN

10:05

Witajcie kochani :) 

Pogoda za oknem niestety ostatnio nam nie dopisuje. Ciągle pada, jest ponuro i szaro. Do ślubu zostało 9 dni. Odliczam je codziennie bo nie mogę się już doczekać naszego wspaniałego dnia. Jestem zarówno podekscytowana jak i zdenerwowania. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli. Widzę, że mój P. też się trochę denerwuje, pomimo że tego nie mówi. 
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Dezodorant z atomizerem dla mężczyzn New York firmy Playboy. Ten produkt zakupiłam jakiś czas temu dla mojego teścia w mojej ulubionej perfumerii internetowej IPerfumy.pl w cenie 14.99 zł.


Dezodorant został umieszczony w szklanej buteleczce o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu wynosi 75 ml. Playboy New York Nowoczesny i uwodzicielski zapach zainspirowany elektryzującą atmosferą miasta, które nigdy nie śpi. Drzewny bukiet uchwycił kosmopolityczny styl życia Manhattanu. Made in Spain. Myślę, że produkt jak najbardziej wart jest uwagi jak i zakupu, a cena atrakcyjnie kusząca. Każdy mężczyzna będzie zadowolony z tego zapachu. Idealny dla osób w średnim wieku. Zapach tak jak już wspominałam jest intensywny. 


Plusy :
+ estetyczny wygląd buteleczki
+ duża pojemność
+ mocny, uwodzicielski zapach 
+ wydajny i trwały
+ szybka i łatwa aplikacja 
+ szeroka dostępność 
+ atrakcyjna cena 

Minusy :
- brak 


Kilka słów o firmie :
Perfumy Playboy | Playboy - Legendarny magazyn dla mężczyzn Playboy Hugh Hefner zaczął publikować w listopadzie 1953 roku. W pierwszy numerze na okładce była Marilyn Monroe. Playboy w swojej koncepcji starał się łączyć tradycyjne erotyczne fantazje z dziewczyną z sąsiedztwa. Koncepcja została podparta odwołaniem się do wykształconych i bogatych mężczyzn za pośrednictwem poważnych wywiadów z gwiazdami m. in. Castro, Martin Luther King itp. Pod marka obecnie ukrywa się nie tylko magazyn. Na całym świecie można znaleźć sklepy z ubraniami, a w śród nich sexowne zapachy.


Zachęcam Was do komentowania jak i obserwowania bloga. Buziaki i do następnego. 


 

You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE