BIOVAX INTENSYWNIE REGENERUJĄCA MASECZKA DO WŁOSÓW ARGAN - MAKADAMIA - KOKOS

16:14

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Intensywnie regenerującą maseczkę do włosów firmy Biovax, którą jakiś czas temu otrzymałam do testowania w ramach współpracy od L'Biotica


Maseczka została umieszczona w plastikowej puszeczce o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu wynosi 250 ml. Konsystencja idealnie gęsta o barwie mlecznej. Zapach bardzo delikatny i przyjemny dla nosa. Biovax Intensywnie regenerująca maseczka do włosów argan, makadamia, kokos to swoista Bio odnowa dla Twoich włosów, dzięki którym przejdą one efektowną przemianę. Kompozycja starannie dobranych szlachetnych olejów zapewnia kompleksową rewitalizację i odmłodzenie włosów na całej ich długości. Receptura maseczki Biovax zawiera w swoim składzie 3 Naturalne Oleje obfitujące w cenne substancje odżywcze gruntownie rewitalizujące zarówno włosy, jak i skórę głowy bez efektu obciążenia.


 Olej Arganowy dzięki wyjątkowo wysokiej zawartości witaminy E, chroni włosy przed destrukcyjnym działaniem wolnych rodników oraz promieniowaniem UV. Hamuje procesy starzenia. Dodaje włosom blasku, sprężystości, pięknie je wygładza. Olej arganowy w maseczce Biovax jest produktem w 100% organicznym, tłoczonym na zimno, niemodyfikowanym chemiczne. Posiada certyfikat Ecocert. Olej Makadamia  stanowi bogate źródło rzadko występującego w przyrodzie kwasu palmitooleinowego, harmonijnie funkcjonującego z naturalnymi lipidami skóry. Doskonale odżywia skórę głowy, warunkując prawidłowy wzrost zdrowych włosów. Olej Kokosowy wnika do głębokich warstw włókna włosa, gdzie aktywnie hamuje utratę jego składników budulcowych. Wzmacnia strukturę włosów, zapobiegając ich łamliwości. Zapewnia silny i długotrwały efekt nawilżenia.


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ wydajna i trwała 
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ nie zawiera parabenów, SLS, SLES oraz olejów mineralnych
+ kompleksowa rewitalizacja i odmłodzenie włosów
+ maseczka zawiera w swoim składzie cenne substancje odżywcze 
+ chroni włosy przed promieniowaniem UV
+ hamuje procesy starzenia 
+ dodaje włosom blasku i sprężystości 
+ wygładza 
+ odżywia skórę głowy 
+ wzmacnia strukturę włosów 
+ zapobiega ich łamliwości 
+ zapewnia długotrwały efekt nawilżenia 

Minusy :
- brak !!


To chyba najlepsza maseczka jaką do tej pory miałam. Nie zamienię jej chyba na żadną inną. Polecam z czystym sumieniem. Cena jest atrakcyjna a maseczka godna polecenia i zakupu. 


 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. miałam ją dawno temu, ale nawet nie pamiętam jak działała - ale kusi mnie sięgnąć po nią ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ją dawniej ale nie przypadła moim włosom do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam inną wersje -czarną i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. l'biotica ma bardzo dobre maseczki do włosów

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stosuje ją od jakiegoś już czasu i jestem bardzo zadowolona. Moje włosy są bardzo trudne do współpracy i ciężko jest mi znaleźć kosmetyki, które poradzą sobie z przesuszeniem włosów automatycznie nie nadając im wyglądu przetłuszczonych. Ta maska świetnie regeneruje i nawilża moje włosy, nadając im lekkość i blask. Bardzo dobrze też działa na moje rozdwajające się końcówki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE