ACTIVE LASH SERUM PRZYŚPIESZAJĄCE WZROST RZĘS I BRWI

11:16

Witajcie kochani :)

Pogoda za oknem wspaniała !! Aż chcę się żyć. Ostatnio dużo się u mnie działo i nie miałam czasu aby tutaj zawitać. Oficjalnie jestem już mężatką !!! Wszystko na szczęście poszło po mojej myśli. Ten dzień był jednym z moich najwspanialszych. Było po prostu cudownie, zapamiętam go do końca życia. 
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Serum przyśpieszające wzrost rzęs i brwi Active Lash, które otrzymałam jakiś czas temu w ramach współpracy od firmy L'Biotica.


Serum zostało umieszczone w eleganckim, kartonowym opakowaniu, które otwiera się i zamyka na magnes. Wygląda to bardzo ciekawie i estetycznie. Pojemność produktu wynosi 3,5 ml. Serum Active Lash L`biotica pobudzające wzrost rzęs, to skuteczna odżywka, która sprawi, że rzęsy będą bajecznie długie, gęste i wzmocnione. Aktywny składnik serum stymuluje szybszy wzrost rzęs, skutecznie zapobiega ich wypadaniu oraz wydłuża fazę ich wzrostu, pozwalając uzyskać spektakularny efekt pięknych, wydłużonych i naturalnych rzęs już po ok. 30 dniach regularnego stosowania.


Efekt:
- długie, gęste i mocne rzęsy
- zregenerowane i odżywione brwi
- pierwsze efekty już po 4 – 5 tygodniach

Dodatkowe substancje aktywne serum Active Lash:
- keratyna - wzmacnia rzęsy, zwiększając ich objętość oraz wytrzymałość
- pantenol - wpływa na regenerację i odżywienie struktury włosa
- alantoina - zapobiega podrażnieniom


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ pobudza wzrost rzęs 
+ rzęsy stają się gęste i wzmocnione 
+ długie, gęste i mocne rzęsy 
+ zregenerowane i odżywione rzęsy 
+ efekt widoczny po ok. 5 tygodniach
+ szybka i łatwa aplikacja 
+ atrakcyjna i przystępna cena 

Minusy :
- brak 


Kilka słów o firmie : 
Szanowni Państwo, z wielką przyjemnością pragnę przedstawić Państwu spółkę L’biotica – firmę wysoko ceniącą satysfakcję i zadowolenie klientów. L’biotica zajmuje się produkcją dermokosmetyków i kosmeceutyków. Dzięki wysokiej jakości nasze produkty pozwalają na odkrycie uroku i naturalnej zmysłowości każdej kobiety. Preparaty L’biotica dostępne są w aptekach, sklepach zielarsko-medycznych oraz wyselekcjonowanych drogeriach. Na rynku polskim jesteśmy obecni od 2005 roku. Jesteśmy dumni, że w tym czasie nasze produkty zdobyły uznanie wielu konsumentów ceniących wysoką jakość, naturalność i skuteczność produktów, a L’biotica zjednała sobie ich zaufanie. Nasze produkty powstają w specjalistycznych laboratoriach, gdzie prowadzone badania ukierunkowane są na stworzenie wysoce skutecznych, naturalnych i bezpiecznych formuł, potwierdzonych testami dermatologicznymi. Komponenty naszych produktów pochodzą z terenu Unii Europejskiej i wybierane są w drodze starannej selekcji pod względem jakości. Korzystamy z najnowszych technologii oraz bogactwa natury. Nasze produkty dzięki swojej wysokiej jakości są odpowiedzią na potrzeby kobiet i mężczyzn, związane z procesami fizjologicznymi oraz odpowiedzią na oczekiwania wynikające z zagrożeń związanych z wpływem cywilizacji na urodę i zdrowie.



 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. piękne zdjęcia. super opakowanie.
    słyszałam o tej firmie, ale nigdy nic jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy produkt :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    MONIQUE

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zmiany statusu!

    Mi brakuje systematyczności do takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkt jest świetny, stosuję go od 5 tygodni i widzę znaczące zmiany w ilości posiadanych przeze mnie rzęs :) Jeszcze trochę czasu upłynie zanim moje czy będą przypominać oczy Lizy Minnelli, ale z tym serum widzę na to szansę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię inne ich produkty, np. te Oleokremy do włosów, więc to serum też bardzo chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja stosowałam active lash i jestem bardzo zadowolona ^^ wzrost rzęsek zauważalny, stają się gęste i bardziej ciemne. warto :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To serum ma przepiękne opakowanie, jakbym otwierała coś dedykowanego specjalnie dla mnie :D i świetnie działa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE