REXONA ACTIVE SHIELD ANTYPERSPIRANT ANNTYBAKTERYJNY DLA KOBIET

15:15

Witajcie kochani :)

Dzisiaj przychodzę do Was z nowym postem. Zabieram się za niego już od dwóch dni :) Wybaczcie mi moją chwilową nieobecność, ale po prostu nie mam czasu - za dużo rzeczy na głowie. Do ślubu i chrztu zostało zaledwie 19 dni. Leci ten czas okropnie szybko, sama nie wiem za co mam się zabrać. Przygotowania idą pełną parą, Natanek ma gorsze dni, a Igor pojechał na wakacje do dziadków. Mój P. całymi dniami w pracy, a ja korzystam z pogody póki jest ładnie. 


W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Antybakteryjny antyperspirant dla kobiet Active Shield firmy Rexona, który jakiś czas temu otrzymałam w ramach akcji testowej od Ofeminin. Antyperspirant został umieszczony w metalowej puszce/butelce o bardzo ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu wynosi 150 ml. Antyperspirant w aerozolu z nowej rewolucyjnej linii Rexona Active Shield walczy ze źródłem nieprzyjemnego zapachu, jakim są bakterie, pozostawiając uczucie świeżości i pewności przez cały dzień. Rexona Active Shield posiada także przełomową technologię MOTIONSENSE, dzięki której jej świeży zapach jest uwalniany przy każdym ruchu.


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ wydajny i trwały 
+ delikatny i przyjemny zapach 
+ łatwa i szybka aplikacja
+ 10x większa ochrona przeciw bakterion powodującym nieprzyjemny zapach 
+ zapachowa kompozycja o właściwościach antybakteryjnych 
+ mikrokapsułki stopniowo uwalniają zapach
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ szeroka dostępność

Minusy :
- brak 


Kilka słów o firmie : 

Kosmetyki Rexona | Rexona - gwarancja ochrony przed poceniem. Rexona to marka należąca do firmy Unilever, jednego z największych producentów żywności oraz produktów do pielęgnacji ciała i środków czystości na świecie. Jej produkty znajdują się wśród najlepiej sprzedających się na świecie w kategorii dezodorantów i antyperspirantów. Opatentowana technologia MOTIONSENSE sprawia, że produkty marki Rexona są o krok przed innymi produktami z tej samej kategorii, a także o krok przed samym poceniem się, przed którego nieprzyjemnymi objawami chroni. Rexona zawiera bowiem mikrokapsułki, które są stopniowo uwalniane na powierzchni skóry. Im więcej się ruszasz, tym lepiej cię chroni, ponieważ kapsułki pękają pod wpływem ruchu, uwalniając zapach. Rexona oferuje szeroką gamę antyperspirantów dla kobiet i mężczyzn. W zależności od upodobań możesz wybierać spośród antyperspirantów w sztyfcie, w sprayu lub w kulce. Do wyboru jest także wiele zapachów i efektów dodatkowych. Bardzo lubiana jest np. seria Crystal Clear z formułą przeciw białym śladom lub seria Dry z 48-godzinną ochroną przed poceniem. Niezależnie od tego, który antyperspirant Rexona wybierzesz, możesz być pewien, że został on wykonany w celu zapewnienia świeżości i suchości pod pachami przez cały dzień. Rexona to gwarancja świeżości przez cały - nawet najcięższy - dzień.



 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. rzadko używam rexony. wiem, że ten produkt był ostatnio do testowania, ale się nie dostałam. jednak jestem wierna garnier neo . ale skoro wg ciebie minusów brak to chyba tez przetestuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie miałam antyperspirantów Rexony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapewne miało być Antybakteryjny ? U mnie również pojawił się o nim wpis i bardzo go polubiłam ;) Liczyłam że Rexona mnie i tym razem nie zawiedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałam już masę antyperspirantów.I nawet po umyciu i użyciu antyperspirantu-w sztyfcie lub aerozolu zawsze czułam się "mokra" i brzydko pachnąca.... Ale ten nowy z Rexony jest naprawdę super!!!!!!

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE