NOWOŚCI KOSMETYCZNE - LIPIEC

11:48

Witajcie kochani :) 

Dzisiaj pogoda Nam niestety nie dopisuję, ale mam coś co na pewno Was pocieszy i poprawi Wam humor. Kilka dni temu złożyłam zamówienie w mojej ukochanej perfumerii internetowej IPerfumy.pl i dzisiaj kurier dostarczył mi paczkę. Jak myślicie z czym ???


Nie będę Was dłużej trzymać w niepewności !! Oczywiście, że z kosmetykami. Zamówiłam sporo nowości do wypróbowania jak i kilka stałych produktów, których używam na co dzień. Recenzje poszczególnych kosmetyków znajdziecie na moim blogu. 


Troszkę tego jest, ale przed ślubem musiałam zaopatrzyć się w niektóre produkty. Wiem, że na pewno się przydadzą. W tym magicznym dniu muszę po prostu wyglądać jak i czuć się pięknie. Wygląd to mój numer 1 na tegorocznej liście. 


Najbardziej jednak cieszę się z małej, pudrowej kosmetyczki z eko skórki, w którą będę mogła schować najpotrzebniejsze kosmetyki do ewentualnej poprawki makijażu w dniu ślubu, bo coś czuję, że się rozkleję. Drugim produktem są perfumy Hugo Boss Nuit Pour Femme !! Już dawno się nad nimi zastanawiałam aż w końcu kupiłam - zapach obłędny !! Nie żałuję. 


Za wszystkie produkty, które widzicie na zdjęciach zapłaciłam ok. 340.00 zł. I to jeszcze nie wszystko co jest mi potrzebne. 
A Wam co najbardziej przykuło uwagę na powyższych zdjęciach ?
Co Wam wpadło w oko ?
A może miałyście już okazję wypróbować, któryś z tych produktów ??


 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Super u mnie odpadła by tylko Ziaja nie lubię zapachu tego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE