ADIDAS TEAM FIVE DEZODORANT W SPRAYU DLA MĘŻCZYZN

13:48


Witajcie kochani :) 

Nasza piękna pogoda się popsuła. Trochę popadało i się ochłodziło. Koniec z upałem chociaż przez jeden dzień, bo te gorączki sprawiły, że czułam się bez sił i zmęczona. Dzieciaki też odczuwały wysokie temperatury, źle spały w nocy ( budziły się ). 
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować cudowny Dezodorant w sprayu dla mężczyzn Team Five firmy Adidas. Dzień wcześniej prezentowałam Dezodorant z atomizerem z tej samej serii - kto nie widział to zapraszam na wcześniejszy post. Ten prezent zakupiłam dla mojego P. w mojej ulubionej Perfumerii Internetowej IPerfumy.pl w cenie 12.90 zł. 


Dezodorant został umieszczony w metalowej puszcze o bardzo ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu wynosi 150 ml. Zapach jest bardzo świeży, lekki i delikatny z nutą cytrusową. Takie zapachy najbardziej podobają się mojemu P. Zapach jest bardzo trwały a sam dezodorant wydajny. Aplikacja jest bardzo łatwa i szybka. Polecam dla mężczyzn, którzy cenią sobie świeżość, jakość i trwałość. Ogólnie marka Adidas posiada w sprzedaży na prawdę wiele świetnych produktów w atrakcyjnych i przystępnych cenach. Często kupuję produkty właśnie tej firmy, bo mój P. bardzo ceni sobie jakość i wydajność, a ta marka zyskała jego zaufanie.


Plusy : 
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność 
+ wydajny i trwały 
+ świeży, delikatny, cytrusowy zapach 
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ szeroka dostępność

Minusy :
- brak 


Kilka słów o firmie :
Perfumy Adidas | Marka Adidas związana jest przede wszystkim z produkcją odzieży sportowej, obuwia i innych sportowych akcesoriów. Powstała w 1925 roku, założycielem dzisiaj już gigantycznej korporacji jest Adolf Dassler. Dzięki niemu marka Adidas stała się jedną z najbardziej popularnych marek związanych z tematyką sportową. W ostatnich latach producent skierował swoje kroki ku przemyśle perfumeryjnym. Adidas rozpoczął sprzedaż świeżych, sportowych zapachów, które są prezentowane pod patronatem firmy Coty. Szczegółowo opracowane serie perfum to oryginalne, lekkie zapachy, które są odzwierciedleniem ,,sportowego ducha“ firmy.
Pozdrawiam !

 

You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE