REGENERUM FOOT CARE SERUM REGENERUJĄCE DO NÓG

17:09

Witajcie kochani :) 

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Serum regenerujące do nóg firmy Regenerum, które zakupiłam jakiś czas temu w mojej ulubionej perfumerii internetowej IPerfumy.pl w cenie 10.60 zł. 


Serum zostało umieszczone w kartonowym pudełeczku o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. W kartoniku znajdziemy saszetkę ze skarpetkami. Aplikacja jest bardzo szybka i łatwa. Produkt przeznaczony jest dla osób, które posiadają suchą skórę. Po zastosowaniu skóra jest miękka i przyjemna w dotyku. Efekty są widoczne od razu po kuracji. Polecam z czystym sumieniem. 


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ przeznaczony dla osób z suchą skórą 
+ efekty widoczne już po pierwszym użyciu 
+ przystępna i atrakcyjna cena 
+ szeroka dostępność

Minusy :
- brak 


Mieliście już okazję wypróbować ten produkt ? Jakie są wasze wrażenia ? 
Kod do zaimportowania mojego bloga na Nouw: 0352645887

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Słyszałam kiepskie opinie o kosmetykach Regenerum,ale nigdy ich nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna recenzja ;)
    Pięknie wyszłaś na zdjęciach :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW W OSTATNIM POŚCIE? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE