PRZEDŚLUBNA WISH LISTA ZAKUPÓW - KWIECIEŃ 2016

09:24

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam moją Wish Listę produktów, w którą po woli zaczynam się zaopatrzać. Są to głównie produkty do pielęgnacji ciała, twarzy jak i kosmetyki kolorowe. W sierpniu mój Ślub dlatego tego dnia muszę wyglądać wyjątkowo i pięknie. Mam nadzieję, że poniższe produkty mi w tym pomogą. 





3. Golarka dla kobiet Philips - 165.00 zł 


4. Grzebień do włosów - 21.00 zł 


5. Prostownica do włosów - 328.00 zł 




7. Róż do policzków Serduszko 


8. Paleta cieni do powiek - 71.00 zł 




Podoba się ?? Zostaw komentarz :) 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Kochana rozświetlacz polecam Ci z calego serca :) bedzie pieknie wygladal w dniu slubu ale rowniez starczy Ci na bardzo dluggo. Co do prostownicy to jest teraz wiele fajnych, tanszych :) A perfumy mialam probki i powiem Ci ze masz swietny gust :))

    Zapraszam do mnie ;)Reaguje na każdą obserwację :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Dobre rady na pewno mi się przydadzą ... skorzystam z każdej.
      Obserwuję blog :)

      Usuń
  2. Elektroniczny pilnik marzy mi się od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną też już od dawna chodzi :)
      Mam odpowiednią wymówkę, żeby go zakupić.

      Usuń
  3. Nie chcę Ci słodzić, ale Karolino - bez tej wish listy też będziesz wyglądała cudnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE