MASECZKI DERMOMASK NIGHT ACTIV OD BIUTIQ

20:44

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Maseczki do twarzy firmy Dermomask z serii Night Activ, które otrzymałam w ramach współpracy od firmy Biutiq
Maseczki możecie zakupić w Sklepie Internetowym - KLIK w cenie 4.60 zł / szt. 


Warianty, które otrzymałam :


Maseczki zostały umieszczone w saszetkach o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność jednej saszetki wynosi 12 ml. Każdy produkt pełni swoją indywidualną rolę. 
Dermomask Night Active to intensywna linia przeciwstarzeniowa wykorzystująca cykl wzmożonej, nocnej odnowy komórkowej. Natychmiastowo wydobywa naturalne piękno skóry. Efekt jak po luksusowych zabiegach w gabinetach kosmetycznych. Aplikacja jest bardzo prosta i szybka. Skóra po zastosowaniu staje się miękka i przyjemna w dotyku. Maseczki podarowałam Teściowej, gdyż moja skóra jest jeszcze młoda i na niej nie byłoby widać końcowych efektów. 


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ jednorazowa aplikacja 
+ linia przeciwsarzeniowa 
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ duża pojemność 
+ skóra miękka i przyjemna w dotyku 
+ przystępna cena 
+ szeroka gama 

Minusy :
- brak 


Zachęcam do komentowania i obserwowania bloga :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Właśnie nakładam na twarz infuzję tlenową L'biotica. Piękna nawilża moją zmęczoną chorobą twarz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE